"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 5 september 2023

Buiten / Outside

Heerlijk om weer zelf te verzinnen wat je gaat maken... en dus heb ik dit gemaakt met meer stempels van de stempelset die ik hier ook al gebruikte. De tekst is er een die ik tegenkwam toen ik voor iets anders een tekst zocht voor iets anders en ik vond deze wel leuk hierbij...

So lovely to choose yourself what you are going to make again... so I made this with stamps that are from the same stampset as  I used here earlier. The text is one that I came across when I was looking for one for something else and I thought this would be fun on this one...




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Ciao Bella, Kitty's Craft
Inkt: Versafine Clair Nocturne, DI Villainous poiton, Uncharted mariner, Kitch flamingo, Rustic wilderness, Pumice stone en Spiced marmelade
Overige: Aquarelpapier, kwast en water



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Crafty Calender Challenge: Anything goes
Pammie's Inky Pinky challenges: #2335 Anything goes
Lil Patch Crafty Friends challenge: #213 Anything goes
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Stamp it!
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Anything goes

13 opmerkingen:

  1. I love Wisteria and have a soft spot for Pigeons so really like the scene you have created Gerrina. Many thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card Gerrina, a lovely peaceful scene. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet scene with gorgeous wisteria. There is a pair of Mourning Doves in my back garden every day - they are like love birds and this reminded me of it so nicely. Thank you so much for joining the challenge at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie paarse Wisteria en het koppel duifjes erbij maakt deze kaart zo romantisch. Een gezellig plaatsje.
    Mooi gemaakt.

    Ik zag dat je gezien hebt dat je winnaar geworden bent bij Carlin's Kaartenparadijs. Ik wou je er nog aan herinneren dat ik nog geen mailtje ontvangen heb.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, kan me voorstellen, vind het al heel knap en dan ook nog zoveel opdrachten maken! Deze zelf verzonnen uitwerking is mooi, lief die duifjes en het leuke tuinsetje onder de mooie blauwe regen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het gezellige tafereeltje, ik krijg gewoon zin om op één van de stoeltjes plaats te nemen, schattig de twee tortelduifjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a beautiful scene! Stunning card! Thanks for playing along with us at PIP Challenges!
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a great card. thank you for sharing at Allsorts. Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous and lovely card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I LOVE this card!!
    Thanks for stopping by A Place To Start !
    Hugz, Bettascrap DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awesome card!!! Thanks so much for participating in our LIL PATCH OF CRAFTY FRIENDS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig met een mooie tekst
    grtjs Yvette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina