"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 23 september 2023

Met een heks... / With a witch

Okay, ik kan het niet laten; ik heb weer wat besteld... En nu ik het binnen heb wil ik het ook gebruiken! Ik zag deze heksen stanzenset en viel er compleet voor... En ik zag een nieuwe stempel van een boom, die, hoe kan het, niet leek op een van de bomenstempels die ik al heb... dus die bestelde ik ook. In mijn achtergrondendoos vond ik deze kleine achtergrond; een stuk van een veel groter stuk papier dat ik al eerder bijna op had gebruikt en eerder had ik al deze spinnenwebstempel tussen mijn NBUS stapel uitgeplukt omdat ik steeds meer spinnenwebben in de tuin zag verschijnen. Alles bij elkaar werd het deze kaart/AJ-Page:

Okay, I couldn't help myself; I did order somethings again... And now it has arrived I want to use it! I saw this witches die-cut set and fell in love... And I saw a new stamp of a tree that didn't looks like any of the treestamps that I already own... so I ordered that one too. In my backgroundbox I found this piece of a much bigger pice that I used earlier for the greater part. And a few days earlier I picked this spiderwebstamp out of my NBUS mountain because I saw more and more spiderwebs in our garden... All together I made this card/AJ-Page:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Crafters Compagnion, Sheena Douglass, Studio Light
Stanzen: Crafters Compagnion
Inkt: Versafine Clair Nocturne, Delicata zilver
Overige: Aquarelpapier met daarop colourwash gespoten, zwart glitter stickerpapier 



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
NBUS Challenge: #54
HobbyVision: #137 Herfst
Creative Fingers: #261 Anything goes
Creative Moments: #220 Sketch or Anything goes
Happy Little Stampers Anything goes with dies Challenge: Anything goes

9 opmerkingen:

  1. This is very atmospheric Gerrina and what super rich colours blended for the background.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card Gerrina, so dramatic with the colours you’ve used for the background. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt in prachtige kleuren!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze creatie heb je heel mooi gemaakt en wat een schitterend spinnenweb over het grootste gedeelte.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf tafereel, een mooi spinnenweb ook en prachtige achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic background. Thanks for playing with us at Creative Moments.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning background. Love you design, colours and layers. Thank you for joining us at A Place to Start this month. Hope to see you back here again so. Judy DT
    https://hereisaplacetostart.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spooky, indeed! Thanks for playing with us at A Place to Start!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superb project.
    Thank you for joining us at Happy Little Stampers anything goes with dies challenge.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina