"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 20 december 2023

Hoofden / Heads

Ik kon het niet laten nog een keer in mijn achtergrondendoos te duiken om iets te zoeken wat ik als basis kan gebruiken. Dit jaar heb ik al meer dan 100 keer iets gebruikt uit een van mijn dozen met achtergronden of nog af te maken dingen. Niet te geloven dat ik zoveel in die dozen had zitten! En ik moet eerlijk bekennen dat ze nog niet helemaal leeg zijn; oeps... Deze 'koppies'-stempels heb ik al een tijd, maar nog steeds niet gebuikt, dat vond ik een mooie match...

I couldn't resist digging into my background box again to find something I could use as a base. This year I have already used something from one of my boxes of backgrounds or things to be finished more than 100 times. I can't believe I had so mich in those boxes! And I must honestly admit that they are not completely empty yet; oops... I've had these heads stamps for a while, but still haven't used them, I thought they were a nice match...




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Elizabeth craft designs
Stencil: Andy Skinner, Lavinia
Inkt: Versafine Clair Nocturne
Overige: Aquarelpapier met daarop een stencil schoongemaakt, roze Tombow duo brush, roze fijnschrijver, liniaal en Caran D'Ache kleurpotloden

Tekst: When today becomes the past, make sure it will makes you smile



Ik ben nog steeds niet beter, maar een keer in de 3 jaar iets van griep of Covid is niet zoveel, dus ik hoop dat ik met de Kerstdagen toch weer op de been ben...

I am still ill, but once per 3 year influenza or Covid is not that much, so I hope to be up and around again with the Christmasdays...



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
NBUS Challenge: #57
Perfect time for craft: Anything goes
Creative Fingers: #268 Anything goes
Pammie's Inky Pinky challenges: #2350 Anything goes

5 opmerkingen:

  1. What a wonderful use of that background, Gerrina - love your quote, and the two girls do 'fit' used like that - love it
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er ook weer leuk uit Gerrina.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very prettily done Gerrina. If it helps any I have two draws of background ready 'just in case' and will use them one of these days.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely creation, Gerrina. I love the beautiful sentiment around the images. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart met de mooie stempels ze komen mooi uit op de leuke achtergrond
    beterschap gewenst en fijne feestdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina