"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 31 december 2023

CaS in het weekend 414 / CAS in the weekend 444

Vandaag de laatste dag van het jaar. Dit jaar voor mij een vrije dag en een dag om te proberen veel van de dingen te doen die zijn blijven liggen toen ik geen energie had door Covid. Voelt ook wel lekker om op de laatste dag van het jaar een hoop dingen af te werken... Maar goed; afgelopen donderdag heb ik een aantal dingen  gemaakt en een stempel weerspiegeld voor mij oudjaar en dat is deze art Journal Page...
Denk dat je het beter kunt plaatsen als je morgen hier terug komt en de page die ik maakte voor het nieuwe jaar ziet...
Ik hoop dat er bij jou en mij in de buurt geen vuurwerk word afgestoken. Ik heb niet graag het idee dat ik in een oorlogsgebied woon en het is veel te gevaarlijk dat zoveel mensen zonder verstand hiervan dit zomaar mogen afsteken; getuige de gevolgen voor onze dochter zie deze post...

Dus wens ik je een gezellig en vooral stille jaarwisseling!


Today is the last day of the year. This year it is a day off for me and a day to try to do many of the things that weren't done when I had no energy due to Covid. It feels so good to finish a lot of the things on the last day of the year... Anyway; Last Thursday I made a number of things and one of the stamps reflected for my New Year's Eve and that is this Art Journal Page...
I think you can understand it a bit better when you come back here tomorrow and see the Page I made for the New Year...
I hope there are no fireworks going of near you and me. I don't like the idea that I life in a war zone and it is far too dangerous that so many people without knowledge of this are allowed to just do this; see the consequences for our daughter: see this post...

So I wish you a pleasant and especially quiet New Years Eve!




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: By Lene
Inkt: Versafine Clair Nocturne
Overige: Correspondentiekaart, Prismacolor kleurpotloden, wart Stabilo All potlood en liniaal


P.s 
Ik wist niet dat we zoveel analfabeten in Nederland hebben; vuurwerk afsteken mag alleen op 31 december tussen 18:00 en 02:00uur... Maar ja, als je niet lezen kan weet je dat natuurlijk niet...



Fijn weekend en Creatieve groetjes,

Gerrina

1 opmerking:

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina