In de vorige post hier gaf ik al aan dat ik weer een stencil heb gebruikt en dus ook schoongemaakt heb. En, ik gebruikte er twee kleuren inkt op.
De afdruk was behoorlijk vaag, dus ik legde het stencil er andersom op en sponsde nog een keer met dezelfde kleuren er doorheen. Het resultaat bleef wat vaag, dus heb ik met een potlood door het stencil de omtrekken getekend en dat haalde het vrouwen silhouet iets meer naar voren. Ik vind het wel wat hebben, maar weet niet of er wel iets bij moet, dus heb ik het zo gelaten.
In the previous post I said that I used a stencil again, so I also cleaned a stencil. And I used two colors of ink on it.
The print was pretty vague, so I put the stencil on it and sponged again with the same colors. The result stayed a bit vague, so I traced with a pencil trough the stencil and that made the female solhouette stand out a little more. I quite like the look of it, but I wasn't sure of I needed to add something else, so I left it as is.
Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Onbekend
Stencil: Onbekend
Inkt: DO Candied apple en Salty ocean, Versafine Clair Nocturne
Overige: Aquarelpapier met daarop een stencil schoongemaakt, blendingtool, rode en blauwe Stabilo All potloden
Creatieve groetjes,
Gerrina
Met dit project doe ik mee bij:
I am entering this project at:
Creative Fingers: #328 Anything goes
Papercraft challenge: #133 Back to basic
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Anything goes
Allsorts Challenge: #857 Anything goes opt. All creatures great or small
Just Us Girls: #837


Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.
Creatieve groetjes, Gerrina