"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 27 oktober 2014

Art Journal 52 week 36 Texture

Deze maand alweer de 50e uitdaging bij Art Journey! En een hele leuke door Willy verzonnen: Mixed Media. Dat vind ik een leuke en doe ik wel eens, dus met wat tijd vrij op zondag en vandaag ben ik ervoor gaan zitten (nou ja, de helft van de tijd ben ik blijven zitten) en dit is wat ik er, helemaal op het nippertje, van heb gemaakt en gecombineerd met de prompt van AJ52 week 36; Texture:
This month the 50th challenge at ART Journey! And a great one from Willy: Mixed Media. That is something I do ofter and like to do, so when I had some time sunday and today, I sat down (well half of the time anyway) started on it and this is what I made just in time and combined with the AJ52 prompt week 36; Texture:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Art Journey
Inkt: DI en de reinkers Peacock feathers, Dusty concord en Festive berries, Versafine zwart,
Overige: Aquarelpapier, behangstalen, liquitex glassbeads, gesso, vloeipapier en matte medium.

En nog vanuit een andere hoek om de glans en de "beads"  te kunnen zien:
And from another angel to show the glimmer and the beads:




Helemaal tevreden met het resultaat ben ik nog niet, maar ik heb lekker geëxperimenteerd en ik heb helaas niet meer tijd vandaag...
I´m not totally happy with the result, but I tried some new materials and techniques and I don´t have more time today...



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Art Journey Designteamchallenge: #50 Mixed Media
Art Journal 52: week 36 Texture



13 opmerkingen:

  1. Wowww, das ist eine tolle Seite. Schöne Textur.
    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  2. this is apiece of art Gerrina-the colours and the texture a pure delight x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel apart en heel mooi ik vind dat je best te vrede kunt zijn.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe krijg je het toch voor elkaar Gerrina....zo'n prachtige achtergrond met zoveel verschillende texturen.....SUPER knap gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie achtergrond Gerrina! mooi met die verschillende reliefs er in. Ik kon alleen niet goed zien waarvan het is gemaakt. Nu zag ik in je lijst behangpapier staan, dus dat zal het zijn. Ha,ha........ Knap hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om te lezen dat je zo genoten hebt van het onderwerp van de challenge, heerlijk hè een spelen en experimenteren, ondanks dat jezelf niet zo tevreden bent. Ik vind je bijdrage erg mooi van kleur en structuur, bedankt voor je bijdrage!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurtjes koos je en de structuur vind ik ook prachtig! Al die ogen en dan de heren die bekeken worden, een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful work Gerrina. Love the texture. Great photos showing all of the detail. Hope you are enjoying your week.
    Hugs, Flo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook gaaf zeg!! En je was nog niet de laatste. Mooie texture ingebracht. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een ontzettend leuke pagina.
    is er van die artjourney 52 ook een pagina?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina