"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 5 oktober 2014

Blauw en Grijs / Blue and Gray

Dat ik verslaafd ben aan stempelen  weten jullie wel; dat is hier aan alles wat ik maak wel te zien. Maar dat ik het ook heerlijk vind om alles wat ik geleerd heb weer door te geven aan anderen is misschien minder bekend. Dat is dan ook waarom ik bij mij thuis workshops geef.
Lekker in een kleine groep aan de gang met heel veel verschillende technieken en naast nieuwe dingen doen ook nog eens op een gezellige manier door elkaar geïnspireerd worden is heerlijk! Daarom ga ik binnenkort weer starten met nieuwe workshops bij mij thuis. De info en data hiervoor kun je binnenkort vinden onder het tabje WORKSHOPS hierboven.

En niet alleen bij mij thuis geef ik workshops...
Zaterdag 18 oktober geef ik een workshop stempelen bij De Scrapheap. Of je net begint, al een tijdje of al heel lang stempelt, dat maakt niet uit; er zijn zoveel stempeltechnieken en je kan door zoveel geïnspireerd worden... Na een stukje basis/inleiding gaan we lekker los en je gaat naar huis met een handig naslagwerkje, waarin je zelf ook aantekeningen kunt maken en waar alle geleerde technieken een plaatsje vinden en vijf tot acht kaarten, waarop je verschillende technieken hebt gebruikt. Heb je zin? Je kunt hier meer info lezen, meer zien en je opgeven.

Even terug naar mijn kaart van vandaag:
Weer eens heerlijk ouderwets gekleurd voor de uitdaging bij IndigBlu:
I took my long neglected colourpencils out for the challenge at IndigoBlu:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: IndigoBlu
Inkt: versafine Black onyx en Archival Cornflower blue
Overige: Aquarelpapier, Caran D´Ache kleurpotloden, lint, washitape, houten vogeltjes


Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
IndigoBlu blog challenge: #20 A sketch:












Fashionable Stamping Challenges: # 83 Anything Goes

13 opmerkingen:

  1. Leuk zo, met twee uitvoeringen van dezelfde stempel ! Enneh... veel succes met het geven van je workshop !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gerrina....
    Nadat ik vanmiddag die geweldig mooie kaartjes van gisteren heb bewonderd....kom je vanavond alweer met een schitterende kaart .....Prachtig gestempeld en ook heel mooi ingekleurd, prachtige blauwe bloemen zijn dat....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Prachtig Regina, mooie stempel en mooi gebruik ervan , schitterende lay-out!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a fabulous make Gerrina.

    Thank you for sharing with us at Fashionable Stamping Challenges.

    Warm crafty hugs from Shirl x x x
    ShirlsCards.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A gorgeous card, love the contrasting images.
    Thanks for sharing with us at FSC
    Avril

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely take on the sketch challenge, thank you for joining in with Indigoblu this month .. good luck Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi resultaat Gerrina...en wat leuk dat je workshops geeft! Veel plezier ermee, maar dat lukt jou ongetwijfeld.
    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for entering in the IndigoBlu Challenge with your lovely design
    P xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaart Gerrina, prachtig qua kleur en wat een leuke schets! Succes met de workshop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is lovely ... great take on the sketch. Thank you for joining in with the IndigoBlu challenge .. good luck! Linda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful colouring, Gerrina ... love the contrast between the neutral panel and the blue one! Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A wonderful design...and I love how the blue brings it all together beautifully.
    Thanks for joining us at Fashionable Stamping Challenges.
    Dot x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina