"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 3 oktober 2014

Herinneringen / Memories

Deze maand heb ik ook weer meegedaan aan de technieken-kettingkaart bij de Kicostampersgroep. Deze keer de techniek om met een embossingfolder te stempelen. Je krijgt dan een mooie achtergrond. Ik stempelde twee keer over elkaar met twee verschillende folders en inkten.
This month I have participated in the technoque-card at the Kicostampsgroup. This time stamping with an embossingfolder. You get a great background that way. I stamped with two different folders and two different inks.

Dit is de kaart die ik maakte:
This is the card I made:



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Serendipity stamps en Crafts&Things
Stencil: Joy
Inkt: Delicata zilver, DI Bundled sage, Peacock Feathers, Dried marigold en Dusty Concord, Stazon Royal purple
Overige: embossingfolder Sizzix/Tim Holtz, Caran d´Ache kleurpotloden, blendingtool en groen cardstock


En dit is de kaart die ik van Marion Bergsma kreeg:
And this is the card I recieved from Marion Bergsma  :




Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze (bovenste) kaart doe ik mee bij:
I am entering this (the top) card at:
Crafty Creations Challenges: #273 Use Orange

8 opmerkingen:

  1. Wow prachtig Gerrina , ik heb even een inhaal beweging nodig denk ik ,je bent erg productief met je mooie creaties , fijn dat we weer even mogen binnen kijken en genieten van al dat moois!!!
    Groetjes
    Mariaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal eens met Maria's reactie hierboven, je gaat als een speer Gerrina....wat een super leuke kaart is dit weer....leuk die gestempelde embossing...prachtig effect geeft dat,
    maar ook de onderstaande kaartjes zijn allemaal toppertje stuk voor stuk....SCDHITTEREND allemaal!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow who wouldn't want purple hair and in that shade...yes please! Have a good weekend Gerrina x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a fab card Gerrina, loving the purple hair. Such a nice card you received too, lucky you ;) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke techniek met een prachtig resultaat Gerrina!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very different and very nice layout and color choice. Thanks for sharing with us at the Crafty Creations Challenge. Barb

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Like them both Gerrina but it's the first one and that purple image that really does appeal.

    Hope you received my mail OK.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke achtergrond heb je zo gemaakt Gerrina...
    En je gekregen kaart is ook bijzonder mooi...lucky you!
    Een fijn weekend gewenst, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina