"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 16 oktober 2018

Behaaglijk / Cozy...

Vandaag een kaart voor de "Cozy"challenge bij Inkspirational. Zo helemaal niet passend bij het weer van vandaag... Maar aan de andere kant geeft een zo warme en zonnige dag natuurlijk ook een heel behaaglijk gevoel!
Today a card for the challenge at Inkspirational. So mot fitting the weather today here... But at the same time is such a warm and sunny day like today also verry cozy!




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Lost Coast Design, Action, Marianne Design, Dark Room Door
Inkt: Versafine Black Onyx, DO Broken glass, Memento Lady bug
Overige: Stempel- en maskerpapier, Zig GGB, waterpen en wit cardstock




Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Inkspirational: #171 Word prompt Comfort
Art Journal Journey: Create comfort
Allsorts Challenge: #486 Christmas

7 opmerkingen:

  1. Dit aapje zit er zekers cozy bij. Het was vandaag dan ook lekker cozy weer! Ook je CASkaartjes van afgelopen weekend zijn mooi! Ik hoop dat ik morgen nog even aan kaartjes maken toekom. Er is nog zoveel te doen in de tuin nu het nog steeds mooi weer is. Stiekem mag het van mij wel regenen. Maar het ziet er nog niet naar uit.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige leuke kaart. Maar die trui hebben we gelukkig nog niet nodig. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha cozy, cute and adorable card Gerrina, love this one.
    Our weather is still raining at times but very humid. Just mowed all the lawns and it was so hot but now lovley rain...silly weather.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel apart met die achtergrond Gerrina. Knap.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks de trui heeft je kaart ook wel iets tropisch. Misschien komt het door het aapje of het patroon in de achtergrond of misschien heb ik gewoon de zomer nog in mijn bol.... Ik zag je berichtje zojuist pas. Ik ga morgen met drie andere knutselvriendinnen met de trein. We hebben om half tien op het station afgesproken dus als je mee wil reizen ben je welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart is dit en de cirkel heb ik ook. Zo gaaf is die.
    Prachtig is de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such fun images, Gerrina ... love how the background 'knitting' mimics that cute Christmas sweater! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina