"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 27 oktober 2018

Out of the box

Bij Art Journey is deze maand de uitdaging "out of the box". Na even denken wilde ik die doos letterlijk gebruiken in de vorm van een melkpakje met open kanten en met de mooie rozenstempel. Ik gebruikte stanzen van Crealies, maar de stempels zijn allemaal van Art Journey.
Gelukkig vond ik wat tijd vandaag om mijn idee te maken, zodat ik deze nog net voor de uitdaging zal sluiten kan linken:

At Art Journey the challenge this month is: "out of the box". After thinking about it a while I decided to use a box in the shape of a milkcarton with open sides and the beautiful rosestamp. Iused dies from Crealies, but the stamps all are from Art Journey.
Luckely I found some time today so I can squeese this one in before the challenge closses:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Art Journey, en Numbers
Stanzen: Crealies
Inkt: Versafine Onyx black, Memento Tuxuedo black, DI Pine needless, Peeled paint, Abandonned coral, Worn rose, Black soot,Hickory smoke, Rusty hinge, Fired brick en Brushed corderoy
Overige: Stempel- en aquarelpapier, blendingtool, waterpen en Spectrum Noir Crystal sparklepen


Nog van alle kanten:
From all sides:



Dit was weer eens iets anders om te maken, maar wil iemand me de volgende keer eraan herinneren dat ik in de tijd om dit te maken wel 3 andere dingen had kunnen maken ? :)
This was fun to make something different, but will someone remind me next time before I go of making something like this, that I could have made 3 other things in the same time? :)




Fijn weekend en creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze doos doe ik mee bij:
I am entering this box at:
Art Journey: #94 Outside the box of think outside the box

10 opmerkingen:

  1. Wel arbeidsintensief , maar dan heb je ook wat !!!!
    Gaaf !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk melkpakje en zo mooi met die rozen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat knap Gerrina !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Out of the box gaan deze roosjes zeker. Wat heb je dit mooi gedaan!
    Fijne zondag, lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kunstwerkje, fijn dat je nog op tijd was Gerrina!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dat zal best wat tijd gekost hebben, maar dan heb je ook wel een heel mooi ding gemaakt, het is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o, prachtig. Dit is wel een heel bijzonder project.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het gaat om de kwaliteit niet de kwantiteit hè, en kwaliteit heb je geleverd! Echt een bijzonder kunstwerkje dit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning! So Unusual. Love this. I am laughing at your comment near the end :) :) :) It was worth all the hard work!
    Hugs Flo x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina