"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 19 oktober 2018

Ik-Jij-Wij / Me-You-We

Soms loopt echt alles heel anders als gepland... Zoals deze herfstvakantie: zo was het de bedoeling dat ik gisteren op de PaperPassion een heerlijke dag zou hebben en vandaag een workshop zou volgen waar ik erg naar had uit gezien, maar niets van dat.
Schade aan onze auto maakte dat die naar de garage moest en we er voorlopig geen gebruik van kunnen maken. De reparatiekosten doen helaas onze 25 jaar oude auto de das om; de reparaties overstijgen de economische waarde van ons trouwe vervoermiddel... Dus ben ik thuis en zijn we op zoek naar een andere auto en is mijn bewegingsvrijheid iets beperkter...

Sometimes life throws a ball that makes all the plans you had made for this autumnholiday ready for the dumpster. I had planned to go to the PaperPassion show yesterday and had a class this morning where I was so looking forward to. But nothing of those things happen.
Damage on our car made me drive to the garage and the damage is the reason we can't drive in it for the time being. The repaircosts are bigger as the econmic value of our 25 year old car... So I am at home and we are looking for a new car and until we have one there is a limit to my freedom of travel...

Natuurlijk kunnen we vandaag wel in het zonnetje met wat normalere herfsttemperaturen aan de gang met het snoeien van de tuin. En ik heb me ook een tijdje opgesloten in mijn hobbykamertje om toch nog even met stempels. inkt en kleur aan de gang te gaan. Beetje schrale troost...maar helaas is het niet anders. Gelukkig heb ik net nieuwe stempels binnengekregen, en ja wat is er leuker dan daar mee aan de gang te gaan?
Als 1e maakte ik deze kaart voor in mijn nieuwe Art Journal:

That gave us the oppertunity to work in the garden in the sun (with more normal autumn temps as the last days). And I sneeked to my craftroom for a few hours to have some time with stamps, ink and colour. Not the super days spent with my hobby and people who like that aswell...helas, it is what it is. Lucky for me I just recieved some new stamps and hé, what is better than inking them up for the first time?
First I made this card for in my new Art Journal:





Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Aall&Create, Marianne Design
Stencil: zelf gemaakt
Inkt: Versafine Onyx black, DO Peacock feathers, Wild honey, Spiced marmelade en Fired brick
Overige: Aquarelpapier, blendingtool, water, wit potlood, zwart Stabilo All potlood,


En ik maakte meer...dat volgt een volgende keer...
And I made more...but that is for another post...




Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Dutch Card Lovers: #299 Achtergrond blokjes, ruitjes of plaid

10 opmerkingen:

  1. niet leuk als je zo'n evenement als PaperPassion moet laten schieten, en dan zeker helemaal niet als je op zoek moet naar een nieuwe wagen...
    maar je hebt je tijd goed besteed! toffe kaart!
    fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Gerrina wat jammer dat je nu niet naar de Paper Passion kon ! Hopelijk vinden jullie snel een nieuwe (betaalbare) auto !
    Je bent in ieder geval wel leuk aan de slag gegaan met wat je reeds had en het resultaat mag er weer helemaal wezen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brilliant and love the gorgeous colours your new journal with be very groovy.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Gerrina - how frustrating about the car, and missing out on your trip, but I am glad you had some time in your craft room! The spring temperatures here are lovely at the moment and I am spending time in the gardens.
    Love your page - it's intriguing. Love all the texture/depth you have attained with you stamping
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful card Gerrina, love the colours and great stamping too. Sorry to hear about your car...I hope you find a new one very soon. Enjoy your weekend mf ;) hugs Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart en wat een mooie ruiten achtergrond heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cool collage plaids, Gerrina ... and a great colour combo! Sorry about your car ... I can so relate ... good luck finding a replacement! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat lijkt mij een ramp als je niet naar een naar de paper pasion of een andere beurs kunt gaan Gerina. Zo jammer dat de auto het niet meer doet, maar gelukkig heb je wel de nieuwe stempels binnen gekregen. Een pracht kaart heb je ermee gemaakt.
    Ik hoop dat je snel weer een vertrouwd vervoermiddel zal vinden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend als dan je geplande dag niet doorgaat, waarnaar je uitgekeken hebt!
    Fijn dat je toch even je kamertje in kon duiken en deze kaart kon maken, het is een mooie! En fijn dat je meedoet met Dutch Card Lovers, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf deze kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers. Succes met het kopen van een nieuwe vierwieller!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina