"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 26 juni 2023

Bedankt / Thanks

 Ik heb er nog steeds lol in om achtergronden die ik lang geleden maakte eindelijk te gebruiken! Op een van de gezellige donderdagmiddagen had ik er weer een paar uit mijn doos gehaald. Dit is een ook achtergrond die ik, denk ik, gemaakt heb in het 2e jaar dat ik begon met stempelen en nog met embossen aan het oefenen was. Tjee dat is echt alweer lang geleden... Ik vond 2 van die achtergronden, beiden met dezelfde bloemen, maar met andere kleuren en er zaten ook wat uitgeknipte (?) bloemen bij. Dit is de 2e die ik maakte:

I'm still enjoying it it so much to finally use backgrounds that I made a long time ago! On one of the fun Thursday afternoons I took a few out of my backgroundvox again, This also is a background that I made  in my 2nd year of stamping when I was practicing embossing. Tjee that is really a long time ago... I found 2 of them with the same flowers embossed on them, but in different colours. and there where also some die cut (?) flowers with them. This is the 2nd made:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Heartfielt Creations, onbekend
Stanzen: Heartfielt Creations
Inkt: Versanark en wit en rood EP, DI wild honey en Barn door, DO Lumberjack plaid
Overige: Stempelpapier, aquarelpapieren vrouwensticker




Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Papercraft Challenges: #95 Girls, girls, girls
Pammie's Inky Pinky challenges: #2325 Anything goes
Happy Little Stampers Anything goes with dies Challenge: Anything goes

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi bedank kaartje heb je gemaakt met deze leuke achtergrond Gerrina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A great use of your background Gerrina - love the pensive girl you have used
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie creatie heb je met de oude achtergrondjes gemaakt en ook de post hieronder ziet er leuk uit.
    Bij mij komt bijna niets uit handen want ik vind het veel te warm.
    Fijne dag Gerrina en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina