"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 25 juni 2023

CaS in het weekend 392 / CAS in the weekend 392

Het is veel te warm... Van de week donderdag was de 1e dag sinds 35 dagen dat er regen viel en dat was zo nodig! Vrijdag was het daardoor heerlijk met 25 graden hier en dus een dag waarop ik veel heb kunnen doen. Dit weekend is het weer te warm... Vandaag zelfs tropisch weer met 33 graden en geen wind. Dus hou ik me rustig en heb alleen vanmorgen iets gemaakt en weer een kaart afgemaakt die alleen gestempeld in mijn achtergrondendoos lag...
De 1e is een kaart gemaakt met een stuk stempelpapier waarop ik jaren terug deze stempels al op had gezet en 'm toen in mijn achtergrondendoos deed, omdat ik nog zoveel andere ideeën met andere stempels had... Eindelijk heb ik 'm dan ingekleurd en opgeplakt, zodat ik deze eindelijk in mijn Art Journal kan doen...
Ik heb nog heel wat stempelafdrukken liggen, net zoals achtergronden en al geëmbosste stukken papier, dus ik blijf je regelmatig bestoken met de resultaten nu ik ze aan het gebruiken en afwerken ben...
De tweede kaart heb ik met het warme weer in gedachten gemaakt...

It is just too hot... Last Thursday was the first day since 35 days that it rained here and that was so needed! The friday was lovely with 25 degrees and so a day on wich I did so much! This weekend it is too hot again... Today it is a tropical day with 33 degrees(and no wind). So I keep calm and just tool some tome this morning to make something and finished a card that was only stamped and I found it in my backgroundbox...
The first is a card made with a piece of stampingpaper on wich I put these stamps years ago and them put it in my backgroundbox because at that time I had so many ideas with other stamps... Finally I coloured it and I can put it my Art Journal...
I still have a lot of already stamped images, backgrounds and already enbossed pieces of paper in my box, so I will show you lots more of the results now that I finally are using and finishing them...
The 2nd card I made with the warm weather in mind...



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Sparklensprinkle, onbekend
Stemcils: Kantoorboekhandel
Inkt: Versafine Onyx black
Overige: Stempelpapier, diverse kleuren Caran D'Ache kleurpotloden en gele TomBowbrushpen





Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Sheena Douglass
Inkt: Versafine Clair Mocturne, Memento 
Overige: Aquarelpapier, diverse kleuren Caran D'Ache kleurpotloden en tekststicker



Fijn weekend en Creatieve groetjes,

Gerrina


Met de 1e kaart doe ik mee bij:
I am entering the first card at:
Papercraft Challenges: #95 Girls, girls, girls
Country Vieuw Challenges: Vintage
4 Seasonschallengeblog: #69 Moodboard
Met de 2e kaart doe ik mee bij:
I am entering the second card at:
Little bit of rainbow challenge blog: BB88 water
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Vacation
Ellibelle's I spy with my little eye...: #4+5 Sweet treat or warm and sunny colours
Lilypatch Crafty Friends challenge: #208 Anything goes
Pammie's Inky Pinky challenges: #2324 Anything
AAA Cards: #243  

18 opmerkingen:

  1. Hoi Gerrina,
    Daar ben ik weer eens....ik was je even uit het oog verloren....maar heb je weer gevonden hoor!
    Wat laat je twee prachtige kaartjes zien....heel erg leuk allebei!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I have that same image from Sparkle 'n Sprinkle - cracking job you've made with it too.

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide leuk !!!
    Maar de eerste ...prachtig !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful art nouveau image! Looks just stunning with the stencil. Thank you so much for sharing at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, allebei prachtig, maar goed dat het zulk warm weer is anders had je ze misschien niet laten zien!!
    Grtjs,
    Josje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your beachy card. I can relate to that beach chair. Lol. Thanks for sharing your outdoor card on the AAA Cards challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a great duo of cards! The beach scene is absolutely perfect! Thanks so much for joining us at Little Bit of Rainbow!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A couple of amazing cards Gerrina - love the ladies and how you not only stamped but also coloured them. i can almost feel the hear in the second card - if the heat is too much, feel free to send some down here :)
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely cards. Thanks for playing over at LIM.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tho super cards as always Gerrina but I absolutely adore the image on the first, thank so much for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig!! Alelbei, maar ook ik vind die stempels opde eerste zo gaaf! De tweede past helemaal bij het weer van de afgelopen tijd, maar ik ben blij dat het vandaag een stuk koeler is!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love those fashion stamps on your first card. A lovely CAS layout too. Thanks for joining us at Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaarten Gerrina! Zo stijlvol! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons mood board challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Two fabulous creations, Gerrina, beautifully designed!
    So nice to see you playing along at I spy with my little eye! And many thanks for joining in at Allsorts challenge, too!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer veel mooie kaarten/ pagina's sinds ik ben langs geweest. Ik pik dan deze post eruit omdat ik wel van CAS hou. Dit zijn weer 2 pareltjes. De stempel van de eerste kaart is prachtig, en bij de tweede kaart droom ik weg denkend aan de vakantie. Prachtig, allebei.
    grtjs, Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee mooie kaarten laat je zien, prachtig.
    Bedankt voor nog een deelname aan onze moodboard-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. They're both beautiful, Gerrina! I especially loved the beach scene card. Your coloring is amazing! Thanks so much for playing along with us at AAA Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card Gerrina with a real summery field and beautiful colouring. Thanks so much for joining in with I Spy With My Little Eye challenge.
    Pauline xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina