"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 24 juni 2023

Hello

Ik begin er steeds meer lol in te krijgen om achtergronden die ik lang geleden maakte eindelijk te gebruiken! En zo én passant' gebruik ik vaak nog andere dingen die al langer in mijn voorraad zitten. 
Op een van de gezellige donderdagmiddagen had ik er weer een paar uit mijn doos gehaald. Dit is een achtergrond die ik, denk ik, gemaakt heb in het 2e jaar dat ik begon met stempelen en nog met embossen aan het oefenen was. Tjee dat is echt alweer lang geleden... Ik vond 2 van die achtergronden, beiden met dezelfde bloemen, maar met andere kleuren en er zaten ook wat uitgeknipte (?) bloemen bij. Dit is de 1e die ik maakte:

I'm enjoying it more and more to finally use backgrounds that I made a long time ago! And I often use other things that I have in my stash for a long time too. On one of the fun Thursday afternoons I took a few out of my backgroundvox again, I think I made these in my 2nd year of stamping when I was practicing embossing. Tjee that is really a long time ago... I found 2 of them with the same flowers embossed on them, but in different colours. and there where also some die cut (?) flowers with them. This is the first I made:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Heartfielt Creations
Stanzen: Heartfielt Creations
Inkt: Versanark en wit en rood EP, DI wild honey en Barn door, DO Lumberjack plaid
Overige: Stempelpapier, aquarelpapieren vrouwensticker



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Just Us Girls: #685 CASweek
TicTacToe challenge: #214 (die cut, bright colour, CAS)

11 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke achtergrond de leuke stempel past leuk in het geheel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a wonderful way to use up your background Gerrina - love the result
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gerrina... I get it. The girl is sitting there thinking of someone...very clever. Thanks so much for joining us at Just Us Girls this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I agree with you. It’s such a good feeling when you find some thing in your leftover box that you can use. This one really makes a great background for your card. Thanks for joining us at Double D Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card Gerrina, I love the background for your lovely design. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week. Good luck!
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit met deze achtergrond!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A really thought provoking creation Gerrina, I love it, many thanks for sharing at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kaartje geworden met het bloemen achtergrondje erbij.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous and striking card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pretty flowers, and always good to use up some old items hanging around

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina