"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 22 oktober 2023

CaS in het weekend 404: Spelen met stencils 4 / CAS in the weekend 404: Playing with stencils 4

Soms heb je na een paar keer spelen met een stempel of stencil er even genoeg van of iets anders geeft je weer nieuwe ideeën, maar met de katten stencilset had ik dat niet; ik ben gewoon doorgegaan en heb nog 2 kleinere kaarten/Pages gemaakt. 
Deze is helemaal in een andere stijl; in de CaS-stijl gemaakt, maar ook nu weer was het heerlijk om deze te maken. Ik geloof dat ik hierna even uitgespeeld ben met deze set. Dus kan deze bij mijn andere stencils in de krat tot ik weer een ander idee met deze kat krijg...

Sometimes, after a few times playing with a stamp or stencil you are done for a while with them, but with the cat stencil set that wasn't the case; I just went on and made 2 smaller cards/pages.
This one is made in a different style; in the CAS-style, but it was again a fun time to make this one. I think after these 4 I am done for a while playing with this set. So this one goes with my other stencils in the crate until I have a new idea with this cat...



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Marianne Design
Stencil: Pronty,Studio Light,Santoro
Inkt: Versafine Clair Nocturne, DI Black soot, Villainous potion en Peacock feathers
Overige: Correspondentiekaart, blendingtool en stickertekst



Fijn weekend en Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Creative Moments: #221 It's alive
Crazy for cats challenge: #12 Anything cat goes or 'meow-oween'
Ellibelle's crafty wednesday challenge: Anything goes
Perfect time for craft: Anything goes
Happy Little Stampers Stencil challenge: Anything goes

8 opmerkingen:

  1. It's that Cat again, think I might even prefer this one as the background colours and stars really add depth.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Another wonderful page/card with this stencil set, Gerrina - I am thinking that this may be my favourite with the black cat and darker background.
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, er zit diepte in en is een beetje mysterieus, mooie kleuren ook!
    grtjs,
    Josje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Another beautiful cat card, Gerrina. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke poes leuke achtergrond heb je erbij gemaakt, bij mij vandaag een geborduurde poes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. eventjes eerst naar de vorige "kat" kaartjes gaan zien. Allemaal mooi, maar deze is mijn favoriet Gerrina!
    grtjs, Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card. I love how you create the background. It is gorgeous. Thanks for playing with us at Creative Moments.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a fun design!
    Thank you so much for sharing this month at my Crafty Wednesday challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina