"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 30 oktober 2023

Hoeden / Hats

Met dit regenachtige weer probeer ik buiten steeds iets op of boven mijn hoofd te hebben. Alleen op de fiets is dat wat minder; de meeste dingen als capuchon enzo zorgen toch voor een wat kleiner blikveld. Dat, gecombineerd met deze een beetje 'spooky' tijd hier in blogland, deed mij denken aan deze stempel van een hoed die ik vorig jaar kocht. En, met wat andere stempels die ik vond nadat ik heel op mijn gemak al mijn stempels een goed bekeken had en allerlei nieuwe ideeën kreeg en met heel veel maskeren, kwam ik hierop:

With this rainy weather I try to have something above or on my head when I am outside. Only on the bike it isn't that straight forward; a capuchon or something else takes away a bit of your vision. That, combined with the bit 'spooky' time her in Blogland, got my thoughts wonder of to this stamp of a witch hat that I bought last year. And, with some other stamps that I found after some fun time spent looking through all my stamps and getting all kinds of new ideas and a whole lot of masking, I came up with this:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Aall&Create, Katzelkraft, Nellie Snellen, Studio Light
Inkt: Versafine Clair Nocturne, DI Carved pumpkin, Wilted violet, Lost shadows en Speckled egg
Overige: Aquarel- en maskerpapier, zilverkleurige gelpen en blendingtool



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Try it on Tuesday: Haloween
Make my monday: #212 Pun/fun sentiment
Sisterhood of crafters: Get inky
Art Journal Journey: In gear
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Anything goes
Gem of a challenge: week 22 Anything goes

7 opmerkingen:

  1. WOW jij bent goed bezig, ik zie de afgelopen dagen de ene supermooie creatie na de andere!!!
    Groetjes,
    Josje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You certainly have been busy with Halloween cards this year Gerrina, great use of the A&C hats and perfect colours for our mood board at We Love Stamping, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omg, this one is so fabulously spooky !! Love all the hats and the colors 🧡💜💚 It would be perfect for our Dream Factory Challenge too!
    Many thanks in advance. Rosi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ontzettend leuk met deze hoeden en met de achtergrond erbij is het echt wel griezelen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een topper deze met de gave achtergrond waar die hoeden zo leuk bij staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card love all the hats and spider webs-although not when I am walking through them in the garden !
    Carol x
    Thank you for joining us at We Love Stamping
    Carol GDT x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your witchy hat theme. It works brilliantly. Thanks for sharing it with us at we love stamping xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina