"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 15 juni 2024

CaS in het weekend 438 / CAS in the weekend 438

Alweer weekend! Een week die zo voorbij was...
Deze keer ben ik voor wit op zwart gegaan, in tegenstelling tot vorige week (zie hier), waar ik voor zwart op wit was gegaan... Nog een keer de meisjes van Penny black gebruikt voordat die voor een tijdje opgeborgen worden...
Ik hoop dat jij ook de beweging en diepte ziet op deze kaart voor in een van mijn vierkante Art Journals...

Weekend again! A week that has past so quickly...
This time I went for white on black, unlike last weekend (see here), where I used black on white... I used the girls from Penny Black again before putting them away for a while...
I hope you see the movement and depth on this card for in one of my square Art Journals...




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Penny Black, Sirius
Stencil: Crafters Workshop
Inkt: Versamark en wit EP, Memento Luxe Wedding dress
Overige: Stempel- en maskerpapier, blendingtool, witte Jane Davenport verfstift en stickertekst



Fijn weekend en Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
CAS on Friday: #285 Emboss
Addicted To Stamps and more: #461 Die-cuts/stencils
Art Journal Journey: What makes you happy
Stamping Sensations: Anything goes opt. Moodboard
AAA Cards: #266#266

8 opmerkingen:

  1. Such a dramatic and beautiful page Gerrina - love it!!
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Gerrina, heel eenvoudig, heel mooi, love it!
    Grt,
    Josje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi en goed gelukt. Bedankt voor het meespelen bij de AAA Card Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the look of this one and what a great image. Thanks for sharing it with us at we love stamping xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb ik weer genoten van al de mooie, leuke kaarten / pagina's die je hebt gepost sinds mijn laatste bezoek. Altijd een bron van inspiratie om je blog te bezoeken. Deze vind ik ook heel prachtig: CAS maar daar hou ik wel van.
    grtjs, Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This page looks super Gerrina. I like how you used the black background. Thanks for once again joining Matilde's challenge at AJJ. Have a great rest of your weekend. hugs-Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice page. Happy Sunday to you

    I am inviting you to SundaySmiled join the link party every Sunday

    HERE

    much♡love

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the image and yes I see the depth on the card, a beautiful card. Thank you so much for joining us in our challenge at We Love Stamping. Good Luck and I hope you will join us in our next challenge.
    Faith A DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina