"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 17 juni 2024

Vaderdagkaart / Father's day card

Natuurlijk maakte ik ook dit jaar een vaderdagkaart voor mijn vader... Ik ben zo blij dat hij en mijn moeder nog in mijn leven zijn... Maar, ik had geen zin in de gewone dingen voor erop op voor de meer donkere mannelijke kleuren. In plaats daarvan ben ik voor water en water kleuren gegaan...

Of course I made a Father's day card for my father... I am so glad that he and my mom are still in my life... But, I didn't fancy the more used images and the more dark male colours. Instead I went for water and water colours...




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Marianne Design, Panduro
Stanzen: Marianne Design,
Inkt: Versafine Clair Nocturne, DI Stormy sky, Lucky clover, Cracked pistachio en Salty ocean
Overige: Aquarelpapier, kwast en water, blendingtool



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
4 Seasonschallengeblog: #81 Water
Creative Moments: #259 Men and boys
Perfect time for craft: Anything goes
NBUS Challenge: #63
Colorful Options: Aqua  

7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje voor je vader leuk het scheepje in de fles
    gelukkig heb ik ook allebei mijn ouders nog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card for Father's Day Gerrina - love your colours, and the bottles with the ship and parchment are a fabulous focal point
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fabulous design. Thank you for taking part at Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zeg, een erg mooie kaart voor je vader! Leuk dat scheepje in fles. Mijn ouders zijn helaas al lang geleden overleden, dus fijn dat jij hen nog hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart voor je vader! Mooie lay-out!
    grtjs, Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie frisse vaderdag kaart! Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik deze dagen ook nog mag en kan vieren. Je vader zal zeer blij zijn geweest met deze mooie kaart. Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gerrina thank you so much for sharing this lovely fathers day card with us at Colorful Options. The colours are just perfect for our Aqua challenge with beautiful stamping.

    Marie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina