"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 14 oktober 2024

Relax

Na haar operatie heeft onze dochter het natuurlijk een tijdje rustig aan gedaan, maar om haar eraan te herinneren dat dat helemaal niet zo slecht is voor haar lichaam om dat af en toe te doen, heb ik deze kaart gemaakt.
Ik heb hiervoor wel stempels en een stencil gebruikt, maar het wat rustiger gehouden als voor de dagen/Art Journal pages die ik voor de Zomer Challenge AJ maakte; denk dat ik even langzaam moeste 'afkicken'!
Ik heb een van mijn nieuwste stempels (voor mij) uit een nu al favoriete stempelset gebruikt:

After her churgery our daughter had to slow down a lot, but to remind her of the fact that that it is good for her body to do that once in a while, I made this card.
I used stamps and a stencil, but kept it more sinple as the days/Art Journal pages I made for the Summer Challenges; I think I had to slowly let go of that way of making a project!
I used one of my (for me) newest stamps from a stamp set that is already a favotite set:



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Stampin`Up
Stencil: Card-io
Inkt: Versadine Clair Nocturne, DI Gathered twigs, Cracked pistachio, Sun sugar, Shaded lilac, Wild honey en Shabby shutters
Overige: Aquarelpapier, blendingtool, kwast en water, zwarte Posca stift, wit cardstock en Washitape aan de binnenzijde daarvan



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at: 
Stencilfun Challenge: #24 Anything goes opt. Halloween
Pammie's Inky Pinky challenges: #2441 Anything goes
Lil Patch Crafty Friends challenge: #239 Anything goes
Just add Ink: #723 Just add... 
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Fall moodboard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina