"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

donderdag 10 oktober 2024

Robot in de regen / Robot in the rain

Tja en als je dan met je nieuwste stempels wilt werken, ga je daar natuurlijk mee door... Deze heb ik dus ook op weer een gezellige donderdagmiddag gemaakt. 
 Deze robotstempel vond ik zo speels... Ik maakte 'm weer voor in een van mijn Art Journals.

Well when you want to use your newest stamps, you go ob with them... This one I made on a fun Thursday afternoon. I think this one is so playful... I made this for in one of my Art Journals.




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Andy Skinner/Creative Expressions
Inkt: Versafine Clair Nocturne, DI Twisted citron, Barn door en Prize ribbon
Overige: Aquarelpapier, kwast en water



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Crafts Galore Encore challenge blog: Anything goes
Pattie's Creations Design challenge: #223 Anything goes
Creative Fingers: #285 Anything goes
Pammie's Inky Pinky challenges: #2440 Anything goes
Lil Patch Crafty Friends challenge: #239 Anything goes
Gem of a challenge: week 19 Anything goes
NBUS Challenge: #67

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina