In de post hiervoor vind je de afbeelding een man en nu dus de afbeelding van een vrouw gesponst door een stencil. Daarna heb ik weer een masker gemaakt dat gebruikt is om die gesponstte afbeelding te beschermen en er met dezelfde roze tint en zwarte inkt een kleine stempel omheen te zetten. Ik heb er nog wat lijnen op getekend voordat ik de tekst stempelde.
In the post before this one you find the image of a man and now here you find the image of a woman sponged through a stencil. Next I made a mask again and used that to protect the sponged image and used the same pink and also black ink to stamp the little stamp around it. I drew some lines before I stamped the text.
Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Onbekend
Stencil: Onbekend
Inkt: DO Kitch flamingo, Versaine Clair Nocturne
Overige: Stempel- en maskerpapier en blendingtool
Creatieve groetjes,
Gerrina
Met dit project doe ik mee bij:
I am entering this project at:
Carlin's kaartenparadijs: Challenge 98 Zwart e/o wit + 1 andere kleur
613 Avenue create: Anything goes opt. bright and breezy
Stencilfun Challenge: #46 Anything goes opt. Yellow
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Get in shape
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Stamp it
Lost Coast Designes: #213 Black and white +one
A perfect time for craft: Anything goes
Allsorts Challenge: #857 Anything goes opt. All creatures great or small
NBUS Challenge: #90

Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.
Creatieve groetjes, Gerrina