"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 20 augustus 2011

KGKD Den Bosch

Vorige week vrijdag met mijn dochter naar de KGKD in Den Bosch geweest. Allebij een kaartje gemaakt bij de Scrapheap met de Cricuit. Heel leuk om te doen, maar ik heb voorlopig geen plek in mijn hobbykamer voor zo'n apparaat! Hier de kaarten:
De kaart met de gitaar is door mij gemaakt; de roze vlinderkaart door mijn dochter Levine.
Natuurlijk duurde het mijn dochter veel te lang voordat ik (bijna) alles gezien had en uitgebabbeld was en dus is ze nog twee workshops gaan doen: zeepketting maken en een zandkaart maken:




Die zijn mooi geworden toch?
Natuurlijk veel te veel gekocht, maar daar kan ik dan ook weer een hele tijd van genieten!

Gelukkig ook een handige doos  gevonden om alles weer makkelijk in op te bergen (en dan lijkt het opeens niet zo veel meer). Al met al was het een heerlijke dag met m'n dochter! En nu weer tijd vinden om met alles aan de gang te gaan...
Greetz, Gerrina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina