"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 24 augustus 2011

Regendruppels...

Met al die regen deze natte zomer levert dat ook mooie plaatjes op!
Deze zijn 2 zondagen terug op 14 augustus gemaakt even na een regenbui, toen de lucht net weer begon te zinderen van de warmte...

Alle foto's zijn gemaakt in onze tuin. Mocht je ze willen gebruiken, neem dan even via mail kontact met me op. Publicatierecht ligt bij mij...
Hoop dat je het leuk vond iets van mijn grootste hobby te zien!
Tot gauw,
Greeetz, Gerrina

1 opmerking:

  1. Zeker leuk om te gote hobbu te kunnen bekijken en wat een pracht foto's van de mooie bloemen uit je tuin. Ik kan daar ook zo van genieten joh.
    En heel erg bedankt voor je lieve en mooie reaktie op mijn blog. ben daar erg blij mee. leuk dat je de sfeer van. de kaart zo goed aanvoelde Gerrina
    Kom zeker regelmatig langs om je moois te bekijken.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina