"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 22 april 2017

Art Journal page Danseres / Art Journal page danser

Vandaag geen CaS zaterdag, want vanmorgen pak ik de laatste spulletjes bij elkaar en ga dan op pad naar De Scrapheap om daar mijn workshop "Masking on high level" te geven...
Heb er reuze zin in!
Today no CAs Saterday, beause I am packing the last things for the class "Masking at high level" that I will teach at the Srcapheap today, so I am on the road in a few minutes...
So excited!



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Visible Image, 49and Market
Stencil: Istencils
Inkt: Distress Oxide Wilted violet en Broken china, Stazon Royal Purple en Vibrant violet, Versafine Onyx black
Overige: Aquarelpapier met daarop schoongemaakte/gestempelde stencil achtergrond, washitape



Fijn weekend en Creatieve groetjes en voor wie de Meivakantie begint: Fijne vakantie!
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Splash it on

12 opmerkingen:

  1. Wat heb je de afgelopen tijd weer een schitterende kaarten gemaakt. Maar ook de voorkant van je agenda vind ik prachtig. Ook je ballerina's zijn heel mooi!
    Veel plezier tijdens je workshop. Echt jammer dat je niet ietsiepietsie dichterbij woont.
    Fijn weekend, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is beautiful Gerrina. I love these stamps and I really like how you've stamped them in different shades of purple, it's so effective. Your subtle background looks fabulous too. Wishing you a very happy and colourful weekend. Crafty hugs, Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card Gerrina. Have a fun day teaching.
    Hugs Flo x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart en veel plezier vandaag !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! Succes met je workshop, wordt vast een succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the movement the dancers created. Fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hè, die VI stempels ! mooie kaart Gerrina !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, mooie kleurtjes!
    Ik zag van jou een reactie bij Sarah van Crea S. . Ik herkende er veel in dus ik was nieuwsgierig en ik ga je volgen!
    Fijne avond
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great journal card Gerrina, love the colours used and pretty dancers ;) hugs Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely! Great ballerinas! Thank you for Splashing It On with Simon Says Stamp Monday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina