"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 2 april 2017

Krantenbootmeisje / Paperboatgirl

Ook vandaag ben ik nog aan het genieten op het Art Specially Event van het samen zijn met zoveel mensen met dezelfde hobby, of moet ik passie zeggen? En dus heb ik deze post gepland, omdat ik ofwel daar ben, of op weg naar huis met een heerlijk weekend achter de rug en nog nagenietend van alles...
Today I am still at the Art Specially Event and enjoying it to be with so many people with the same hobby, or can I say passion? So I planned this post to come up the blog while I am still there or driving back home taking with me all of the fun of the weekend and thinking back on all that has happened...
Vandaag de 2e kaart die ik maakte voor de posterwedstrijd van het event. Ik maakte deze keer 2 foto's, elk met iets andere belichting:
Today the 2nd card that I made for the posterchallenge from the event: I made two photo's, each with another exposure:






Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Viva Las VegaStamps
Stencil: Stencilgirl
Inkt: Versafine Onyx black, DI Wild honey, Candid appleWilted violet, Tattred rose, Twisted citron en Salty ocean
Overige: Aquarel- en maskerpapier, blendingtool, waterpen en zwart cardstock



Fijn weekend verder en creatieve groetjes,
Gerrina



13 opmerkingen:

  1. A beautiful creation, Gerrina, I love the design.

    It's always lovely spending crafty time with people who share your passion. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat laat je weer prachtige kaartjes zien. Deze is prachtig! 2 dagen op de beurs, heerlijk. Ik ben zaterdag geweest en heb genoten. Volgend jaar doe ik ook 2 dagen. Lijkt me heerlijk...
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Gerrina these are wonderful! Love your fabulous effects you have used here
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en mooi licht in de kaart. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow.....wat ontzettend gaaf gedaan Gerrina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super prachtig Gerrina en mooie kleuren.
    Groetjes, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Gerrina, en wat was het fijn om jou nog eens een keertje op het Event tegen te komen en een praatje te maken, ik zie al uit naar jullie komst naar Sint Niklaas in de zomer !

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A very clever design Gerrina. I really like this card very much. Barbxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW ... echt heel erg mooi, Gerrina!! Leuk dat je ook naar de beurs was, ik was er zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bizar wat een verschilde belichting maakt! Het lijken we 2 verschillende kaarten. Maar wel prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb je weer gemist Gerrina :( Heb je het leuk hehad? Vast wel! wWt een prachtige kaartje heb je voor ons klaargezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kleuren en mooie kaart!
    Was inderdaad weer leuk je te zien op de Art Specially!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sounds as though you had a super fun weekend, Gerrina ... how wonderful to spend it with like minded people! Your art work is amazing ... fabulous colours and such a dreamy, ethereal image! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina