"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

donderdag 6 april 2017

Mozaiëk ATC's en Art Specially Event 2017 en meer / Mosaic ATC's and Art Specially Event 2017 and ,ore

Een lange post , dus pak er even wat te drinken bij en geniet...
A long post so take something to drink and enjoy...

Gelukkig had ik in Maart weer wat tijd gevonden om mee te doen met de maart ATC-swap bij De Craftorij Facebookgroep! Het thema was "Mozaïek" . Ik maakte deze serie:
I was lucky to found some time in March to make ATC's again and participate in the march ATC-swap at De Craftorij Facebookgroup! The theme was "Mozaïek". I made this serie:



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Imagisce, Stamplorations
Stencil: Crealies
Inkt: Versafine Onyx black, DI Salty ocean, Picked raspberry en Twisted citron
Overige: Stempel- en maskerpapier en alcoholmarkers


En nog even alle 4 samen:
All 4 that I made:

En dit zijn de ATC's die ik ontvangen heb:
And these are the ATC's that I recieved:
Bedankt voor deze prachtige ATC's , Michelle, Claudia en Ria !
Thanks for these beautiful ATC's , Michelle, Claudia and Ria!



Het afgelopen weekend heb ik weer genoten van het prachtige Art Specially Event; het Event in Nederland waar je (bijna) alles op het gebied van stempelen vind en een groot gedeelte op het gebied van Mixed Media, plus waar je je een heel weekend lang kunt onderdompelen in een heerlijke sfeer en al je stempelvrienden uit Nederland, en een hoop uit Duitsland en Belgie kunt ontmoeten...
Heerlijk was het om weer tussen zovelen met dezelfde passie te zijn, stempelvrienden te zien die je maar een keer of een paar keer per jaar ziet, genieten van de demo's, Make en Takes en workshops doen.
Op zaterdag reden we met z'n 2-en al vroeg naar Nijkerk. Niets leuker dan iemand mee te nemen die nog nooit daar geweest is om te zien hoe je letterlijk jezelf kunt "onderdompelen" in stempels en sfeer... De zondag wat rustiger en veel bekenden gezien en helaas ook weer een heel aantal gemist. En natuurlijk ben ik met een lege portemonnaie, maar met een tas vol nieuwe spulletjes en een hoofd vol indrukken op zondag naar huis gegaan... Ik kan er weer een jaar tegen! En ik kan weer heerlijk vooruit!

Last weekend I enjoyed the wonderful Art Specially Event; the Event in the Netherlands where you can buy (allmost) everything for stamping and a big part of everything for Mixes Media, and where you can take a plunch in such a nice atmosphere and meet all your stampingfriends from the Netherlands and a lot from Belgium and Germany...
It was great to be among so many people with the same passion, meeting stampingfriends that you only see once or twice a year, enjoy the demo's. And do some of the many make and takes and workshops.
On saterday I drove with a stampingfriend early to Nijkerk. And it was so good to see how you can take a dive into stamps and fine atmosphere... The sunday was a bit relaxier and I saw so many of my friends, and sadly missed a few again. I went home with a bag full of new goodies and a head full with all I saw and did... I cherrish the great time I had and look forward to next year! And I can make so much with all I took home!

Wat van de workshops en make en takes die ik gedaan heb:
Some of the workshops and make and takes I took:




En de "buit" waar ik mee naar huis ging en nog heel lang van kan genieten:
And the "spoil" I took home wich I will enjoy such a long time:

De goody bags die dit jaar heel bijzonder waren en ik zie dat ik nog heel wat vergeten ben erbij te leggen:
And the goody bags wich where very generious this year and I see I even forgot to put some things with this:


Gemaakt door Ineke:
Made by Ineke:
En dan ben je de dagen daarna druk bezig met alles wat moet en dan brengt de post deze schitterende kaart van Ineke:
And than you the week is so bussy and brings the mail this stunning card made by Ineke:


Helemaal happy ben ik ermee! Leuk om te zien hoeveel verschillende technieken zij gebruikt heeft! Dankjewel!
I felt so happy ad it is so great to see all the different techniques that she used! Thanks!


En dit weekend begon ook de 4e maand van het jaar alweer, dus hebben jullie ook nog de collage tegoed van alles dat ik in maart maakte:
And this weekend was the start of already fourth month of this year, so I made a collage of all the things I made in March:


Wow wat een hoop in deze post...
Dan kan er misschien nog een warm welkom voor mijn laatste 3 volgers bij: Flipflops, Yvonne en Carolyn. Fijn dat jullie mijn stempelavontuur willen volgen!
Wow such a long post...
Think I can squize in a warm welcome for my 3 latest followers: Flipflops, Yvonne and Carolyn. So glad that you want to follow me on my stampingadventure!


Je drinken op? Dan heb je het gered... gelukkig; dank je voor je geduld  en hoop dat je er weer van genoten hebt!
Did you finish your bevarage? Good; you made it ...! I'm glad you did; thanks for bearing with me and I hope you enjoyed it!



Creatieve groetjes,

Gerrina

Met deze ATC doe ik mee bij:
I am entering this ATC at:
ATC Craftorij (FB): Februari 

11 opmerkingen:

  1. Wat super GAAF allemaal Gerrina! Je hebt een hele mooie collage gemaakt van de maand maart....wat veel he....je bent heel erg creatief!
    Je hebt leuke spulletjes gekocht....en wat fijn dat je het zo naar je zin had! Een goed gevulde goody bag mee naar huis.....jouw week kan niet meer stuk....veel plezier ermee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha inderdaad een lange post. Wel heel gezellig! Veel leuks te zien! Ik vind die mozaiek ATC's fantastisch!! Ik houd van die kleurtjes en dat verloop. En dan die afbeelding.... Te lief! Geniet nog maar even lekker na van je fantastische uitstapje :-)
    Ik ga even rennen; Jordi uit bed halen en Femke uit school halen. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Gerrina het één ziet er megatastischer uit dan het ander. Je hebt je goed tegoed gedaan zie ik LOL. Echt gaaf allemaal. Je collage ziet er ook weer prachtig uit. Groetjes, Veerle

    (PS: gerrina hoe maak jij die collage ?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The event you went to looks amazing! Love this fun little one layer card!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeel mooi al die creaties Gerrina...zo kleurrijk allemaal en zo te lezen heb je echt genoten op het stempelevent...en je kan voorlopig vooruit met je nieuwe aankopen...Ik ben benieuwd wat voor moois je daar weer mee gaat maken...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a wonderful weekend you must have had - another 'bloggy' friend of mine in England went to it too!! Love your fabulous 'make and takes' and you marvelous haul of goodies - no wonder your purse was empty!! :-) i wil have to miss the show I usually go to as my DH is so ill.
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ik heb ook zo genoten op Art Specially afgelopen weekend :) Jammer dat ik je niet gezien heb dit jaar, maar het was ook erg druk. Ook leuk je mozaïek kaartjes te zien, mooie achtergrond heb je daar gemaakt! Geniet van je buit, ga ik dit weekend ook zeker doen ;) Groetjes, Cheetarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovelu post Gerrina. First of all the set of ATCs is lovely. Dear little squirrels with lovely stencilling. It sounds as if you had a fun time last weekend meeting up with your friends. You certainly came home with some great new goodies. Have lots of fun. Barbxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met deze blogpost van je kan ik nog even nagenieten. Wat was het weer heerlijk! Ik ben ook terug gekomen met een lege bankrekening maar een hoofd vol ideeen en een tas vol spullen ha ha. je mozaïek kaartjes zijn prachtig en ik ben natuurlijk reuze benieuwd naar al het moois wat je met die nieuwe stempels gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke ATC Ze zien er leuk uit. De beurs was heel leuk en gezellig. Ik heb ervan genoten. Ik zie dat je het nodige hebt aangeschaft. Ik kijk uit naar de kaarten. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij bent heel goed geslaagd Gerrina.
    Mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina