"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

donderdag 20 april 2017

Voorkant van mijn agenda / Front of my planner

Toen ik vanmorgen mijn agenda pakte, baalde ik; de voorkant is een plastic hoesje waar je een mooie eigen gemaakte voorkant in kan doen... en die zat er nog steeds niet in!
Vanmiddag wat tijd gevonden om gelijk wat nieuwe spulletjes te gebruiken en nu ziet de voorkant van mijn kleine agenda er zo uit:
When I reached for my planner this morning I got upset; the front is a plastic folder where you can put your own made front in... and that was still missing!
This afternoon I had some time to use some of my new goodies and this is what the front of my little planner looks now:





Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: 49and Market, Prima
Stencil: Istencils
Inkt: Versafine Onyx black, Distress Oxide Wilted violet, Broken china en Spiced marmelade, DI Tatered rose, Mustard seed en Rusty hinge
Overige: Aquarel- en maskerpapier, blendingtool, Soectrum Noir Sparkle Red berry, waterpen


Workshop Maskeren:
Op deze kaart heb ik het eenvoudig gehouden, maar, wil jij eens echt aan de slag met maskeren?
Geef je dan op voor mijn workshop "Masking on high level" van a.s. zaterdag bij De Scrapheap! Er zijn nog maar een paar plaatjes vrij.
Hier kun je je opgeven: klik
Van 13:00 tot 17:00 gaan we helemaal los en leer je de ins en outs van het maskeren met stempels en stencils! Wie weet zie ik je daar?




Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Stamping Sensations: Anything goes
The Artistic Stamper: Backgrounds
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Splash it on
Paperminutes: #483 Tanzen

13 opmerkingen:

  1. Beautiful Gerrina! It's a lovely cover for your planner. Barbxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very beautiful indeed. Makes a fabulous cover.
    Hugs Flo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn agenda heb ik opgefleurd met foto's van mijn kleindochter en mooie spreuken. Maar die van jou is ook heel mooi, Gerrina! Je zult zien het is nu veel leuker om je agenda vast te nemen :)
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is stunning Gerrina, her dress is coloured to perfection

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh how beautiful. I love this book!!
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful cover for your planner, Gerrina! Love the colours! Thank you for sharing it with us at Stamping Sensations.

    Lynne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A fabulous creation Gerrina, that focal image is really lovely and the shapes of pink work so well against the mutes colours of the background.

    Many thanks for sharing with us at Stamping Sensations challenges.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful cover image! Lovely design and colours. Thank you so much for joining us at the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a gorgeous planner cover you made.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your planner cover. Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a fabulous party dress, Gerrina ... brilliant for your (party) planner! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks for joining Stamping Sensations with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina