"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 13 september 2020

1900 blogposten!!! / 1900 blogposts!!!

Wow, met de nieuwe blogger kun je echt niets meer zien en terugvinden; zo heb ik zomaar even gemist dat ik gisteren mijn 1900ste post hier op mijn blog zette!!! 

Wat een aantal! Dat betekend minstens 1900 projecten plus minstens 302 (omdat ik bij Cas in het weekend altijd minimaal 2 dingen maak en soms wel drie) = 2202 projecten minimaal die ik jou hier al liet zien...  Ik kijk naar dat getal terwijl ik het hier schrijf en denk:"Hoe kan het dat ik al meer dan 2202 dingen bedacht en gemaakt heb met stempels en stencils en papier en meer?"en "Hoe krijg ik het verzonnen?" Al weet ik op het laatste wel een groot gedeelte van het antwoord: door jullie die ook telkens weer andere dingen maken en op jullie blogs laten zien en me zo enorm inspireren!

Om jullie daarvoor te bedanken, maar vooral om alle volgers van mijn blog te bedanken heb ik een stempelset die ik ga verloten onder diegene van mijn volgers die er belangstelling voor hebben.
Laat je naam hieronder in de commentaren achter en ik stop die in een "hoed" en trek er op 27 september een naam uit.


Wow, with the new blogger it is impossible to find things back and see the important things and so I have missed that I put my 1900th post here on the blog yesterday!!!

What a number! That are at least 1900 projects plus at least 302 (because I always make two and sometimes three projects for the CAS in the weekend) = 2202 projects at least wich I have shown you here... I watch that number while I am writing this and think:"How is it possible that I came up with and made more than 2002 projects?"and "How did I came up with them?"
I know the answer on that last question; by you, who make new things every time and show them on your blogs and inspire me that way!

To thank you all, but especially the followers of my blog I have a stampset that I will raffle among my followers that would want this set.
Leave your name below in the comments and I will put them in a "hat" and I will draw a name on 27 September.



Dit is de set die je kunt winnen:
This is the set you can win:
Designs by Ryn Water Effects 1

Water Effects 1 includes 4 rubber stamp designs from her collection - Water Droplets, Sideways Droplets, Rising Bubbles and Hanging Drops Set. They come organized on an unmounted rubber sheet measuring 5.5" by 8.5".



Fijn weekend en Creatieve groetjes,
Gerrina

10 opmerkingen:

  1. Dag Gerrina, grappig, ik kijk vanochtend ook naar mijn aantal,bijna 1700. En ik dacht ook dat is veel! We inspireren elkaar en daarom blijft het zo leuk!
    Ik waag graag een kansje met de druppels. Ze zijn heel speciaal. Heel tof voor mijn AJ. Fijne zondag nog en PROFICIAT! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, that is an awesome number. Congrats. Mine is showing 2035 published posts, so that started me looking at dates and blog posts each year etc. It is nice to look back. Sometimes I do that, usually to check I haven't used the same idea before LOL, and it's amazing what I find on my own blog!!! Things I have forgotten. Should look back more often, but probably too busy moving forward LOL. Fabulous milestone and thanks for the chance to that lovely prize. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations, Gerrina! That is an amazing accomplishment and I'm sure it brought you - and the recipients - much joy and comfort! This community is like no other for inspiring and encouraging each other! Please leave me out of your generous draw. I just want to congratulate you! Keep well! Hugs, Darnell

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow.....wat heb je al veel gepost Gerrina!
    En wij mogen van je prachtige kaartje meegenieten!
    Je geeft ook nog eens een prachtige stempel weg....wat istie gaaf zeg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Gerrina met je 1900 ste blogpost
    en wat een leuke actie heb je bedacht. Ik doe er graag aan mee hoor.
    Hoop dat we nog lang kunnen bloggen en genieten van de mooie creaties.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, jij bent al heel wat jaartjes bezig, net als ik. Het blijft leuk dat bloggen, al merk ik wel dat sinds ik ook op Instagram en FB volgers heb, ik het minder vaak doe dan vroeger. Het kost ook veel tijd die ik dan ook graag besteed aan dingen maken of aan mijn nadere interesses. Ik verdeel het bloggen nu over een aantal keer per week en niet meer elke dag.
    Wat leuk dat je deze mooie stemepsl gaat verloten, je maakt er vast iemand heel blij mee. Ik heb al zulke druppels, dus loot niet mee. En blog nog maar lang door, zodat we je mooie creaties kunnen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wouw wat een hoop post zijn dat dat is iets om trots op te zijn.
    wat leuk dat je dat met ons wil vieren met zo'n mooie stempel ik doe graag mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I'm not commenting to be in your draw, Gerrina (so kind of you for your followers) ... just wanted to say a big congratulations on having been so creative and so inspirational for 1900 posts ... wow! Here's to the next 1900! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congratulations Gerrina - what an amazing total - of blog posts and cards made!
    I do so enjoy visiting you and seeing your wonderful work
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congratulations on 1900 blog posts. Thats quite an achievement! Thank you for all the inspiration you give us on your blog. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina