"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 30 september 2020

Winnaar 1900 blogposten kado! en meer... / Winner 1900 blogpost giveaway! en meer...

Ondertussen ben ik alweer aan m'n 1911e blogpost, maar, zoals beloofd, heb ik zondag een van de namen laten trekken van iedereen die mee wou doen voor de Water Effect stempelset die ik verloot voor het behalen van 1900 blogposten.
Ik kan er nog steeds niet over uit dat ik al zo veel gemaakt heb...
Maar terug naar de verloting: Drumrol.....

Gefeliciteerd Els !!

Kun je mij je adresgegevens mailen? Je vind mijn e-mail adres op de workshop oagina (zie de tab bovenaan). Dan kan ik de set opsturen.
Voor diegenen die graag mee hadden willen doen; Dan moet je nog een tijdje wachten, waarschijnlijk doe ik weer zo iets als dit als ik de 2000 posten behaal.


At the moment already at my 1911th blogpost, but, as promessed, I put the names from all of you who wanted to be in the draw for the Water effect stampset, that I give away for my 1900 blogposts, in a bowl on Sunday and let someone else do the draw.
I stil can't believe that I have made so many projects...
But back to the draw: Drumrol...

Congratulations Els  !!

Wil you mail me your adress? You find my e-mail at the workshop-page (see tab aboove). So I can post the set. For those who missed this oppertunity; I problebly will di something simular when I reach the 2000 posts.



Natuurlijk heb ik vandaag ook weer iets om te laten zien. Dit keer iets dat ik gemaakt heb op een van de middagen dat Josje en ik samen een techniek proberen (en veel kletsen). De bedoeling was deze keer in ieder geval geen schone handen over houden; dat stond van te voren al vast! (en dat is dus ook niet gelukt) We zijn aan de slag gegaan met een paar verftechnieken van Jay Lee en hebben weer een heerlijke middag gehad. Dit is de laatste van de drie die ik gemaakt heb die middag.

Ofcourse today again I have something I made to show you. This time someyhing I made on one of the afternoons that Josje and I spent together to try a technique (and talk a lot) or try something totally different again. This time we knew upfront that our hands wouldn't stay clean; that was one thing we new for sure! (and they didn't stay clean!) We tried a few paint-techniques from Jay Lee and had so much fun that afternoon. This one, is the last one that I made that afternoon.





Gebruikte materialen:
Used materials:
Mixed Media papier, verf (allerlei soorten en kleuren), wattenstaafjes, zilverfolie, kwast en Mixed Media kammetje



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met dit schilderij/AJ Page doe ik mee bij:
I am entering this painting/AJ Page at:
Knutsels en Kadootjes: Bomen
Country Vieuw Challenges: Complementary colours
Art Journal Journey: Texture
Art Daily Cafe: Changes of the season

9 opmerkingen:

  1. This is gorgeous Gerrina. I love the way you created such texture with paint. This piece takes me back to spring and all it's glory! Thanks for sharing with us at Art Journal JOurney and being such a great participant this month. Hugs-Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Nog even en je kunt naast van Gogh hangen. Je schilderij dan hè....
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie boom heb je gemaakt, wat geweldig dat je dit zelf gemaakt hebt. Bedankt dat je mee doet met onze challenge bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zat op mijn tablet even in blogland te kijken en tot mijn verbazing zie ik mijn naam hier.
    Tablet viel uit dus nu op pc.
    Wat ontzettend leuk dat ik gewonnen heb Gerrina. Dankjewel.
    Je hebt weer een pracht creatie gemaakt en mooie kleuren gebruikt.
    Groetjes, Els
    Ps. Ik zal mijn gegevens naar je mailen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful painting! I love all the textures that you created, the blossoms and grasses look so amazing 😁. Thanks so much for joining us at Art Journal Journey! Happy and creative wishes! Hugs, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amazing work Gerrina - and a fabulous result! Congratulations to Els on winning your stamp give away
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de mooie boom in al de verschillende kleuren, mooie achtergrond erbij wat een hoop technieken gebruik je waar ik nog nooit van heb gehoord. leuk hoor zo leer je nog eens wat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige boom in volle bloesem, echt erg mooi gedaan, Gerrina! Van harte voor Els!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a pretty blossom tree scene, Gerrina ... with so much depth and interest ... it's kind of Monet-esque! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina