"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 14 september 2020

Stone papier en Aquarel 2 / Stonepaper and aquarel 2

Wat een heerlijk weekend! Eergisteren hebben we heerlijk dingen samen gedaan en genoten van het lekkere weer en zondag was het ook weer een lekker warme dag, al was de start al wat kouder en merk je dat het zomerseizoen langzaam in de herfst overgaat. 
Als je het gemist hebt; vrijdag heb ik hier mijn 1900ste post geplaatst en was me dat niet meteen in de nieuwe blogger opgevallen, dus heb ik een extra post gemaakt en iets speciaals gedaan om dat enorme aantal te vieren en jou dit mee te laten vieren! Je vind hier alle details.

What a lovely weekend! Yesterday we enjoyed the good weather and doing things together and today is also a warm day, even though the start of the day is colder and that is what gives away that the summerseason is slowly over and Autumn is starting.
For those who have missed it; on friday I posted my 1900th post here and that wasn't clear to me at first by the changes with the new blogger, so I did an extra post before this one and put something special in it to celebrate that and let you celebrate that with me! You can find all the details here.


En dan nu nog een kaart/page die ik getekend heb toen we het stone papier aan het uitproberen waren; ditmaal heb ik van rondjes een soort bloembollen gemaakt. De kleuren blijven licht en heel mat; heel mooi vind ik dat!

And now another card/page wich I draw when we tried the stonepaper; this time I draw flowerbulbs from circles. The colours stay light and verry mat; I like that a lot!





Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: onbekend
Inkt: Archival Dusty concord
Overige: Stonepapier, Derwent Graphite potloden en XL aquarel blokken, witte gelpen en waterpen



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaartAJ-page doe ik mee bij:
I am entering this card/AJ-Page at:
Crafty Calender Challenge: Anything goes
Aud SentimentsChallenge: #259 Anything goes + sentiment
A bit more time to craft: #123 Anything goes

11 opmerkingen:

  1. wonderful card. I love the soft colors and the simple sentiment. Perfect. Thanks for sharing over at Aud Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is heel mooi hoe je het hebt getekend en hebt ingekleurd.
    Hier in het noorden vond ik de temperatuur nog niet bijzonder hoog en we hebben naar tour de France gekeken.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card in gorgeous pastel colours a fabulous CAS layout,thank you for joining in at the Crafty Calendar Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zoals je getekend hebt en ook de zachte kleurtjes vind ik top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En weer een kaart en weer zo'n mooie! Nogmaals dank voor het delen op het Aud Sentiments Challenge blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En daar is blogpost 1901....prachtig Gerrina!
    Je hebt het heel mooi getekend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart mooi hoe je dat hebt getekend, mooie zachte kleuren heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous blooms, Gerrina ... soft, whimsical and deliciously quirky ... love the matte finish with that paper! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jhee 1900 posts.. dat zijn heel veel kaartjes!! Proficiat. Dit bloembollen kaartje is ook prachtig met die tere kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, Gerrina. I love the delicate pastel colours. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month. Good luck!
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina