"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 23 maart 2021

De 2000ste blogpost!! Iets om te vieren met een giveaway! / The 2000th blogpost!! Something to celabrate with a giveaway!

 Het is niet te geloven dat ik echt al zoveel posts en dus ook al zoveel dingen gemaakt heb en hier laten zien... Ik weet nog goed dat ik heel voorzichtig begon met dit blog en eigenlijk niet goed wist of dit iets was wat ik leuk vond om te doen en wat er allemaal kon met een blog... 
Vandaag kan ik je zeggen dat ik nooit had verwacht dat ik zoveel mensen zou ontmoeten door dit blog en zoveel van jullie zou leren en door zoveel van jullie en jullie werk geïnspireerd zou worden! 
Zo gaaf dat ik met het bloggen zonder moeite over vele landsgrenzen tot aan bij jullie in plaatsen zover van mij vandaan terecht ben gekomen!  En dat het me, ook na de 2000ste post nog steeds zoveel plezier geeft om dingen te maken en posts te schrijven en blogrondes te maken... 
Zeker in deze tijd, waarin we toch allemaal iets meer thuis zijn als dat we ooit hadden verwacht, geeft het me vreugde en goede zin om steeds weer andere dingen te maken en te proberen!

It is almost a dream that I realy made so many posts and so many things and showed them here... I can remember that I started with this blog very carefully and that I didn't knew if this was something I likes to do and what was possible with a blog...
Today I can say that I never expected that I would meet so many peaople through this blog and that I didn't think that I would learn so much from you all and would be inspired by all your work!
It is so special that with blogging I easeally crossed many landborders to get to you in places so far from me! And, that it gives me, even if this is my 2000th post, still so much fun to make things and writing posts and making blogrounds...
For sure in these times, in wich we all are spending a bit more time at home as we ever would have thought, it gives me joy and a good mood to make other things and try new things over and over!






Om jullie, mijn volgers en de velen die de tijd en moeite nemen regelmatig hier te kijken en een commentaartje achter laten te verrassen en te bedanken heb ik een gloednieuwe A4 stempelset om weg te geven aan een van jullie. Lesley van Chocolat Baroque heeft me deze toegestuurd met de woorden: "doe er iets leuks mee; misschien een giveaway?" Nou dat heb ik me dus geen 2x laten zeggen; ik wil graag een van jullie blij maken met deze prachtige A4 Stempelset! Het is er een die ik zelf ook heb en al zo vaak heb gebruikt in zo veel verschillende stijlen...
Maar terug naar mijn giveaway; als jij deze stempelset graag wil gaan gebruiken, laat dat dan weten in een commentaar hieronder. Volgende week maandag trek ik een naam uit iedereen die heeft gereageerd!

To surprise and thank you, my followers and the many of them who take the time and effort to leave a comment I have a brand new A4 stampset to give away to one of you. Lesley from Chocolat Baroque kindly sent this one to me with the words "Do something fun with it, maybe a giveaway?" Well that was just what she didn't have to say again; I will be so glad to make one of you the happy owner of this beautiful A4 stampset! It is a set that I have myself and that I used so many times in so many styles...
But back to my giveaway; if you would like to use this stampset, just say so in a comment below. Next monday I will draw one of the names from all of you that commented!






Creatieve groetjes,

Gerrina

12 opmerkingen:

  1. 2000 berichten....oeps !!!!
    Leuk ! Op naar de 3000 !!!!
    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 2000 ste post.
    Succes naar de 3000.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Gerrina,

    Hopelijk kunnen we nog lang van jouw creaties en je blog genieten;
    en nu op naar de 3000!
    Grtjs,
    Josje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerrina Gefeliciteerd met je 2000ste blogpost.
    Ik zie je blogposten elke dag voorbij komen maar ik zie ze in mijn stempelgroep en dat vind ik super.
    Dus ik weet niet of ik in aanmerking kom maar het is een schitterende stempelset.
    en ik zou zeggen op naar de 3000

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst gefeliciteerd met je 2000 ste blogpost, wauw! Klinkt als veel, geen idee hoeveel ik er inmiddels heb haha. Ik herken je verhaal, mooi wat het bloggen heeft gebracht he? Ik kom hier regelmatig langs en zodoende lijkt het alsof we elkaar kennen (we hebben elkaar natuurlijk ook al eens ontmoet:) Leuk!! Ik ding graag mee met deze gave give away en hoop dat er nog vele leuke gezellige post volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, congrats on 2000 blog posts. That's awesome. A beautiful stamp set I would love to use. What awesome designs. Your cards are always a delight to see. Thanks for the chance. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjee, 2000ste bericht. Dat is veel. Super dat je zo actief bent op blog. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik doe graag mee met deze give-away. Heel lief dat je dit doet. Blijven mooie stempels. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2000 Tsjonge Gerrina, ik heb net even gekeken maar ik zit op 694. Wat geweldig! Ook jouw blogberichten inspireren mij enorm. Dat is het leuke aan bloggen. Veel leuker en persoonlijker dan FB. Hier keert de rust terug, dochter nu echt het huis uit. En alleen nog behangen. Daarna is mijn agenda leeg en deel ik mijn tijd in op mijn manier. Heerlijk!! Veel meer tijd om te bloggen en te kliederen met mijn inktjes en papiertjes. Dus met een beetje geluk ga je me vaker zien. Kom maar op met je volgende 2000 creaties. Ik zit er klaar voor!
    Fijne zondag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met 2000 posts.
    Prachtige set, ik ding graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Many congratulations, Gerrina ... wow, 2000 posts ... each one showcasing such inspiration and creativity! Yep, card-making world is a wonderful place ... such an enthusiastic, happy, encouraging community ... it's a joy to be with you in it! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bloggen heeft me ook al veel vriendschap gebracht, je hebt helemaal gelijk !
    Als je al je kaarten en stempelwerk naast mekaar zou zien van je 2000 blog posten, het zou een heel mooie expositie worden! Je maakt prechtige dingen, vaak ook met stempels die je zo vaak ziet, toch niet bij de blogs waar ik op kom, vind ik tof !
    Succes verder en op naar de 2500, en nog veel meer!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je 2000ste blogpost. Het is altijd een plezier om bij je langs te komen. Zoveel moois te zien.
    Grtjs Yvette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina