"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 30 maart 2021

Driehoeken 1 / Triangles 1

Al eerder hier zagen jullie bij mij wat driehoeken op kaarten, gemaakt tijdens een gezellige middag. Toen was het nog winter en wilde ik voordat de lente begon graag nog wat van mijn winterstempels gebruiken. Ondertussen is de lente aangebroken en genieten we hier van heerlijk heel warm weer voor de tijd van het jaar, maar had ik niet eerder de kans deze te laten zien...

Some posts before this one, here, you could see some cards with triangles from me, made on one of the lovely afternoons. At the time I made these it was stil winter and I wanted to use some of my winterstamps before Spring begon. In the meanwhile it is already Spring and we are enyoing some real warm days here , but I didn't get the chance to show this one sooner...





Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Flourishes
Stencil: Zelf gemaakt
Inkt: Versafine Onyx black
Overige: Aquarelpapier, kwast en water, waterpen, Derwent Graphitint aquarelverf, Stabilo All potlood en Spectrum Noir Chrystal Sparklepen



Creatieve groetjes,

Gerrina



Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Country Vieuw Challenges: Silhouettes

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi effect geven die driehoekjes. Ik snap dat je ze nog een keer wilde gebruiken. Prachtige kaart en winters tafereeltje.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht winters tafereeltje heb je gemaakt en leuk hoe de driehoekjes uitkomen.
    Denk ook dat je precies de goeie kleur voor de driehoekjes hebt gebruikt om zo'n mooi resultaat te krijgen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fascinating card Gerrina - love your use of the triangles, and the colours you used certainly indicate 'cold' weather!
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The softly stencilled triangles put me in mind of icebergs, Gerrina ... they complement your cute winter scene wonderfully! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg gaaf Gerrina, de driehoekjes zijn heel mooi op dit tafereel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind deze heel erg mooi, weer of geen weer!!
    Grtjs,
    Josje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love this design, different and most interesting xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina