"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 29 maart 2021

Winnaar give away 2000ste blogpost / Winner 2000th blogpost

Vandaag, zoals beloofd de bekendmaking wie de gelukkige winnaar is van de mooie A4 stampelset van Chocolate Baroque die bij mijn 2000ste blogpost als give away werd aangekondigd.
Het verbaasde me een beetje dat niet meer van jullie een commentaartje achter lieten, maar ik weet zeker dat diegene die wint er blij mee zal zijn...
Ik heb de namen op papiertje geschreven en mijn man er een laten trekken.

Today, as promised, the lucky winner of the beautiful A4 stampset from Chocolate Baroque wich is the give away from my 2000th blogpost.
I was a bit surprised that not more of you left a comment, but I know that the winner  will be happy with it...
I wrote the names on papers and let my husband drew one of them.

En de winnaar is:
The winner is:


Gefeliciteerd Monique!
Mail me even (mijn emailadres staat onder het kopje workshops) met je gegevens, zodat ik je de set toe kan sturen.
Alvast heel veel plezier ermee en natuurlijk hopen we door jou werk met deze stampset weer geïnspireerd te worden!

Congratulations Monique!
Just mail me your adress, so I can mail you the set.
Wishing you so much happy creative times with it and hopefully you can inspire us all by the makes with this set so we can be inspired by you!






Creatieve groetjes,

Gerrina

7 opmerkingen:

  1. Proficiat Monique! En jij natuurlijk Gerrina met je 2000e blogpost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik gewonnen heb! Ik heb je al een mailtje gestuurd.
    Ik kan me er nu al op verheugen om er mee aan de slag te gaan.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik gewonnen heb. Ik heb je inmiddels een mail gestuurd. Ik kan me er nu al op verheugen om er mee te spelen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Monique.
    En dank je wel Gerrina het verbaasd mij ook dat er niet meer gereageerd hebben, met zo'n pracht van een stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat voor Monique en heel veel plezier met de prachtige stempel set!!
    En ja, vreemd, zo weinig reacties, zijn m.i. toch heel mooie bruikbare stempeltjes!
    Grtjs,
    Josje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina