"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 1 juli 2023

Een heren-kat / A gentlemen cat

Vandaag een wat grijze dag hier... dus een dag om veel te doen, want het is iets koeler... Ik ben blij dat het deze week iets minder warm was, al scheen de zon uitbundig! Dat geeft wat meer energie en schiet wat meer op...
Op een van de donderdagmiddagen nam ik een heleboel achtergronden en niet afgewerkte dingen mee. Dit label had de kat er al op, maar verder was er niets mee gebeurt. De kat heb ik ingekleurd en met een stencil heb ik om 'm heen gesponst. De randen nog wat aangezet en dat was het weer... Fijn dat deze ook weer afgewerkt is!
Ik ben nog in dubio of ik dit jaar meedoe aan de Zomerchallenge van De Scrapheap die vandaag start. Ik laat tenslotte zowat elke dag hier iets zien,  maar wie weet vind je die tussendoor ook nog hier op mijn blog...

Today a gray day here... so a day to do a lot because it is a bit cooler... I am glad last week was not such a hot week, even though the sun was shining a lot! That makes that my energy-level is up more and so I get more done...
On one of the Thursday afternoons I took a lot of backgrounds and not finished projects with me. This tag had the cat stamped on it, but that was all what was done. So I coloured the cat and sponged with a stencil around it and coloured the edges a bit. That was all... Feels good that this one is finished!
I am in doubt weather I will participate in this years Summerchallenge at De Scrapheap that starts today. I show something I made here (almost) every day , but he, who knows, maybe you will find some of those inbetween the normal things here on my blog...



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Stampers Anonymous
Stencil: Action
Inkt: Versafine Onyx black
Overige: Prima label, Prismacolor kleurpotloden en blendingtool



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Country Vieuw Challenges: Four legged friend
Creative Fingers: #258 Anything goes
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Anything goes
Gem of a challenge: week 13 Anything goes

4 opmerkingen:

  1. Leuke label met deze kat. en de mooie achtergrond.
    Ik zie het vanzelf wel of je mee gaat doen met de zomer challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi label met de deftige kat mooie achtergrond heb je erbij gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card! The cat is so cool....
    Thanks for playing with us at Country View Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina