"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 8 juli 2023

Snelle aap of snelle banaan? / Quick monkey or quick banana?

Vandaag alweer weekend! En een zomers weekend word het! De temperaturen zijn gisteren al naar de 30 graden opgelopen en dat word vandaag en morgen nog meer... Dus ben ik vroeg op om wat dingen te doen, zodat ik jet later op de dag rustig aan kan doen. Deze aap op de banaan maakte ik al eerder, samen met 2 anderen, op een van de gezellige donderdagmiddagen toen ik wat stempels van Redmer Hoekstra te voorschijn haalde. De eerste vind je hier en de 2e heb ik je in mijn post van gisteren hier laten zien. Ik ga nog even wat aan het huishouden doen en vanmiddag heerlijk relaxen...

Today again weekend! And it will be a real summer weekend! It was almost 30 degrees yesterday and today and tomorrow it will be even warmer... So I am up early to do some things so I can slow down later in the day. This monkey on the banana us one that I made on one of the fun Thursday afternoons when I took some stamps from Redmer Hoekstra out. I made two more that I showed you in yesterdays post here and earlier here. I am off doing some work in the house and will be relaxing thos afternoon...




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Art Specially
Stencil: Dutch DooBaDoo
Inkt: Versafine Clair Nocturne, DO Kitch flamingo en Lost shadow
Overige: Aquarel- en maskerpapier, blendingtool, diverse kleuren Distress markers, kwast en water

Translation sentiment: "Never stop dreaming because you happened to have a nightmare"



Fijn weekend en Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
The crafter's café challenge: #298 Humorous
Ellibelle's crafty wednesday challenge: Anything goes
Less Is More: #487 Alphabethchallenge: 'B' (banana)
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Moodboard
Happy Little Stampers Watercolourchallenge: Anything goes 

8 opmerkingen:

  1. A fab and super quirky make, enjoy your weekend

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brilliant creation Gerrina, the design really made me smile. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook zo leuk met de banaan!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fun image Gerrina, and I love your background - a stunning card
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Gerrina....en wat een gave achtergrond heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappige stempel is dit toch, wat een gave ceatie maakte je ermee met de mooie achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fun and unique stamp and a beautifully done card!
    Thank you so much for sharing again at my Crafty Wednesday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. absolutely brilliant pairing of images and sentiment!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina