"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 22 maart 2013

Beurs en Paasvoorbereiding / Easterpreparations

Gisteren heerlijk met Stamping Angel-maatje Corrie naar de KnotsGekke Kaarten en Scrapdagen in Den Bosch geweest. Een tijdje terug had ik via Facebook van de Beursorganisatie daarvoor kaartjes voor twee personen en een hobbypakket gewonnen. Heerlijk wat een verwennerij! Niet dat ik anders niet zou zijn gegaan, maar gratis naar binnen en als extraatje een goed gevuld pakket is natuurlijk super!
We waren er redelijk vroeg en wat hebben we genoten! Veel te veel nieuwe stempels en sjablonen/stencils gezien en daarvan zijn er natuurlijk ook wat van in m´n tas terecht gekomen om thuis heerlijk mee aan de slag te gaan... De portemonnee leeg, maar vol ideeën en met een heerlijk warm gevoel ´s avonds weer naar huis. Nog nagenieten van het feit dat ik Annelies van Crealies op haar verjaardag zelf kon feliciteren, de mensen achter Love Scrapping and more eindelijk ontmoet heb, Carla van de Scrapheap en haar gezellige team weer heb gezien en gesproken. Natuurlijk nieuwe mensen ontmoet zoals Mieke Hendriks van webwinkel Happyscrappy, waar we een make&take gedaan hebben met de Gelli plate:







Dat is iets waar ik voor ga sparen, zeker nu we gehoord hebben dat er een plaat op scrapbookformaat uit gaat komen! Natuurlijk Rosita bij CreaMiep opgezocht en (jippie!!) eindelijk Miranda in levende lijve ontmoet! Vier jaar lang hebben we alleen via haar eerste webwinkel, in blogland en via mailtjes contact gehad... Super super leuk om haar nu te zien! Creafine stond voor de tweede keer op deze beurs (in Augustus voor het eerst)en daar zijn we dus ook een hele tijd gebleven om met iedereen te babbelen, bij Nel de voorbeelden in het echt te bekijken en tussen de ruime keuze stempels te snuffelen. Bij Papillon hadden ze nieuwe stencils uit Engeland, dus die kon ik ook niet allemaal laten hangen... Nog wat enveloppen wat verderop gevonden en toen was het alweer vijf uur en zijn we al kletsend en nagenietend terug gereden...


Heb je trouwens in de gaten dat het over iets meer als een week alweer Pasen is? Ik heb de Seizoenskrans in de woonkamer dan ook weer helemaal aangepast:





De borduurwerken zijn door mijn moeder gemaakt en de lijstjes heeft onze dochter geverfd:






Wat een lange blogpost... Dank je wel dat je deze helemaal hebt willen bekijken!
Ik ga vandaag zo tussendoor genieten van het zonnetje...



Creatieve groetjes, Gerrina

11 opmerkingen:

  1. Wat heb jij een fijne dag gehad, het genieten stroomt hier van het scherm. Leuk hé de mensen in het echt te leren kennen. De beurs stond ook op mijn lijstje maar mijn bankrekening word al een beetje roze. Als ik naar de beurs zou gaan gaat die vast van roze naar rood en verder naar het paarse. Dus blijf ik best in Antwerpen. Ik hoop dat de rekening weet meer kleuren vertoond bij de beurs in Zeist. Wie weet.
    De seizoenskrans ziet er mooi uit.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Dat roze komt vast van de laatste beurs bij jou in de buurt; volgens mij was dat een goede! Hoop je toch echt in Zeist te kunnen ontmoeten! Groetjes, Gerrina

      Verwijderen
  2. It sounds like you have been having great crafting time with friends Gerrina and your wreath is really lovely, lots of work I imagine but a super piece.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post om te lezen gerrina !
    Ik ga er beter niet naar toe, ik heb me voorgenomen om eerst eens wat zaken "op" te gebruiken en maken, ik heb nog stempels liggen die ik amper gebruikt heb. Maar ik kijk uit naar wat jij weer fabriceert met je aan.winsten!
    Gr alix

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik ben naar de beurs geweest wat jammer dat ik je niet gezien heb had ik wel leuk gevonden .
    Natuurlijk ook veel nieuws gekocht en gezien .Ook ik heb heeeel lang bij creafine rondgekeken wat hadden ze veel bij he? En voor die jelly mate ga ik zeker ook sparen ,wat kun je daar mooie dingen mee. Ik hou op want ik kan nog wel uren doorgaan .
    Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Was weer gezellig om je te spreken.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sounds like you've had a great time and your wreath/mobile is very pretty and I think a lot of work! Happy Weekend, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, die Gelli Plate staat ook op mijn verlanglijstje.
    Daar kun je heel wat leuke achtergrondjes mee maken :-)
    Je krans is wel heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou dat klinkt als een gezellige dag en als ik dat zo hoor over al die leuke stencils en andere dingen krijg ik ook echt zin in de beurs!
    Gezellig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt als een heerlijk beursdagje, Gerrina. Ga je ook nog naar Zeist of is je portemonnee daar niet meer tegen bestand? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vond het ook heeeeel tof dat ik jou ontmoet heb!!! Baal wel enorm dat we een foto zijn vergeten te maken!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina