"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 16 maart 2013

Frame it

Vandaag een kaart gemaakt voor de uitdaging bij LIM. Er wordt gevraagd "in te lijsten", oftewel er een lijstje bij te gebruiken. Dit heb ik een beetje letterlijk genomen door een drietal lijstjes te stempelen:




Als eerste het grootste frame gestempeld door de stempel met verschillende kleuren Memento te beïnkten en af te drukken. Dit ook met het tweede en derde frame gedaan. Met de stempelliniaal de tekst erop gestempeld door deze steeds maar een stukje te beïnkten.
Framestempels van Prima Marketing, tekst van Studio Light.

Een heel lekker snel te maken kaart met een groots effect... of niet?

Ik heb nog een paar ideeën gekregen die ik nu ga uitwerken.



Creatieve groetjes, Gerrina



Deze kaart doet mee bij:
Less is More: Week 111 Frame it!
Crazy for Cas: #14 Let's be inspired De tekst: Each day is a gift. (Omdat je ook elke dag weer iets ouder wordt...)

25 opmerkingen:

  1. Mooi geworden,het idee om steeds een stukje van een tekst te stempelen is ook leuk verzonnen. Even opletten, maar jou goed gelukt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je link staat toch in de mister linky. Leuke kaart is het geworden bedankt voor je deelname bij CfC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ik helemaal vergeten te vragen welke tekst jouw inspiratie was.

      Verwijderen
    2. De tekst: Each day is a gift. Omdat je ook elke dag weer iets ouder wordt...

      Verwijderen
  3. Mooie kaart Gerrina en passend bij het thema. Ik moet nog wat bedenken om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende kaart is dit geworden
    leuk bedacht met die stempels op deze manier
    ja ziet er suuuuuper uit

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is terrific Gerrina, I love the inking of the flowers and the three frames look wonderful!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great idea Gerrina! Lovely card.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat origineel gedaan zeg. Leuk dat je alweer meedoet bij Crazy For CAS. En zo snel, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat rap! Bedankt voor je deelname met deze mooie kaart, ook ik ben benieuwd door welke afbeelding je je hebt laten inspireren. Liefs Lianne "Crazy for Cas"

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dit een heel leuk idee en soms is het wel makkelijk om deze kaartjes te kunnen maken.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee om dat zo te doen! En in voorjaarskleuren, daar zijn we ook wel aan toe.
    Fijn weekend, groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaaret Gerrina, steeds als ik mijn internet open zie ik jouw stralende gezicht bij pan pastel omdat die een favoriet is, gezellig hoor!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat geeft een mooi effect, je kaart is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel origineel gerrina , je bent niet te stuiten hè ! Ik ben benieuwd naar de volgende!
    Gr alix

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love the three frames. Very pretty card

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee! Vind die stempels ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful LIM cards for the 'frame it' theme! Very creative design! Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart. Leuk dat meedoet bij Crazy For CAS.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gedaan Gerrina!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. great idea gerrina
    Thanks for joining us this week
    Jen
    "Less Is More"

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina