"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 8 maart 2013

Kaartje plus extra / Card and extra

Af en toe gooi ik mezelf helemaal buiten m´n comfortzone en probeer andere technieken. Voor Lydia way back een kaartje gemaakt waarbij ik de afbeelding heb ingekleurd. In dit geval gewoon met potlood:



Ik ben er niet helemaal tevreden over, maar het gaat al wat beter; ik blijf gewoon oefenen...


Ondertussen is het al weer lang Valentijnsdag geweest, ik weet het! Maar onze seizoenskrans is vandaag nog helemaal in die sfeer te bewonderen:


Wat detail:


Oké dit was de laatste kans om de seizoenenkrans zo te zien. We gaan 'm weer veranderen in een Paas/voorjaarskrans. Hoe dat er uit ziet? Dat zie je een volgende keer...


En zo zag mijn uitzicht vanuit mijn hobbykamer er afgelopen dinsdag rond zeven uur ´s avonds uit:

Wat een gave lucht he? Ik wil toch eens proberen dit met inkt op papier te krijgen...


Dit is een lange post geworden, maar dit waren de dingetjes die ik jou graag wou laten zien...


Creatieve groetjes, Gerrina



Met het kaartje doe ik mee bij:
The Pretty Little Ribbonshop: March Challenge #20 - Happy Birthday!
Simon Says Stamps challenge: A Bit O' Green
Inky Impressions challenges: IIC #100 - St. Patricks Day or Green Challenge

21 opmerkingen:

  1. ja inkleuren is altijd erg lastig en ook ik moet echt buiten mijn comfordzone om het te doen, maar je kaartje is wel leuk hoor! En een mooie krans weer,

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar wel een heel gezellig bericht :) Wat een mooie kaart heb je gemaakt, die bloemen kinderen zijn ook een favoriet van mij. En leuk zo'n seizoen krans en wat een prachtig lucht foto, je kunt daar goed zien dat de lente in de lucht hing, helaas krijgen we nu weer winter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik ben ook niet zo'n kleurder, maar altijd dingen proberen toch? Je hebt er mooie gestempelde randen bij gezet. Je krans is gaaf, zoiets heb ik ook hangen, ben met voorjaars en paasfiguurtjes bezig. Zo leuk, een kipje aan een veer die je uit kunt trekken. Kleine vaasjes met bloemen, dit maar hyacinten, en hartjes kunnen er altijd bij.
    En nu op naar het mooie weer en langer licht. Al wordt het volgende week weer koud..... Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klinkt heel leuk! Ben er benieuwd naar! Groetjes, Gerrina

      Verwijderen
  4. Leuke kaart, hoor, Gerrina. Ik vind het ook wel eens leuk om zo uitgebreid in te kleuren maar heb nooit zin om er een hele wetenschap van te maken met schaduw en licht.
    Erg leuk zo'n krans, heb je die in de woonkamer hangen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die hangt gezellig in de woonkamer! Groetjes, Gerrina

      Verwijderen
  5. Another really beautiful card! Hugstrace x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card Gerrina, it looks great! The hanging wreath is fabulous, so much to see. Have a great weekend, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely flower fairy card Gerrina and your hanging mobile is just stunning.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your flower fairy looks lovely coloured with pencils...such a pretty card.
    Thank you for joining in with our challenge this month at the Pretty Little Ribbon Shop.

    PS... Love your hanging, too x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben helemaal weg van de elfjeskaart! Ik vind hem heel mooi en ook het kleurwerk vind ik geslaagd, ik kan het zeker niet beter!
    Mooie foto's, leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So sorry Gerrina, I totally forgot to thank you for sharing with us at Pretty Little Ribbons challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja af en toe moet je eens wat nieuw proberen, leuk! Ben benieuwd naar je voorjaarskrans! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke post hoor Gerrina! En de kaart is ook mooi, maar ik snap wat je bedoelt met "nog niet helemaal tevreden". heb je al een aquarelpotloden geprobeerd?
    Mooie krans trouwens die je daar hebt!!
    gr ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lovely card, sweet image and pretty design. Thanks for joining in with us this challenge at Inky Impressions xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card! Love that image! And your heart mobile is lovely too!!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    Hugs...
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina