"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 23 maart 2013

Terug in de tijd.../ Back in time...

Het is weer zaterdag en dus, al was het vandaag veel later als anders voor ik kon beginnen, ik doe graag weer mee bij LIM.
Deze week is het recept: Use Beads.
Dat vind ik een lastige, want die gebruik ik alleen op grote LO´s. Toch een poging gewaagd en deze gecombineerd met de uitdaging bij Allsorts: Deco Delight, waar ze iets van de jaren 1920 willen zien:





Ik hou van dit soort jurken/dames uit die tijd! Ze zien er zo elegant uit...
Mijn dochter heb ik net een Charlestonnummer laten horen. Ze reageerde net zoals ik, toen ik voor het eerst "Gangnam-style" hoorde... Maar mij heeft het geïnspireerd!


De damesstempel is van Kanban, de achtergrondstempel van Kaisercraft, de tekststempel van Joy en het stencil/sjabloon is van The Crafters Workshop.
Een foto van de andere gebruikte materialen:





Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers Villi en Panpastel DT-maatje Hella!

Vanuit m'n hobbykamertje wens ik je een fijne dag!



Creatieve groetjes, Gerrina



Met dit kaartje doe ik mee bij:
Less is More: Week 112 Recipe - Use Beads
Allsorts challenge: Week 199 - Deco Delight


19 opmerkingen:

  1. This is just perfect for your theme Gerrina, the fashion was so elegant in those days.

    Thanks for sharing your lovely card with us at Allsorts.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en idd een heel mooi stempel, leuk detail dat parel kettinkje. Moest even reageren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, dat parelsnoertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je heb gelijk een heerlijke tijd met mooie kleding
    Ik houd ook zo van deze kleding en dames het is een geweldig kaartje .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Ik vind die dames ook heel leuk. Die ketting maakt het wel af. Schitterende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!! Het roept leuke herinneringen op als ik dit lees!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is perfect for my challenge at Allsorts, thanks for joining us Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Gerrina ik hou ook zo van deze dametjes. Het geeft een speciaal gevoel.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Gerrina,
    mooie kleuren gebruikt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart, mooie achtergrond! Gezellig weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card & perfect for the LIM theme. Love the colours and the bead necklace, very creative! Happy Weekend, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi mooie kaart met deze dames.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi stempelwerk en heerlijke kleurencombi Gerrina!
    En ik las hieronder dat je heerlijk genoten hebt op de beurs...leuk is dat toch he...dat nagenieten :-)

    fijne zondag, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gedaan, gerrina, apart zo de plaatsing aan de kant, en ook de kleuren zijn mooi samen!
    Je "groeit"ontzettend hard in je hobby, complimenten hoor!
    gr Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful image and the beads make a perfect necklace!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great use of those beads Gerrina!
    Super card.
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  17. fab way to use those beads.. perfect string of pearls

    Thanks for joining us this week
    Jen xx
    "Less Is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fab creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina