"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 30 maart 2013

Bijna Pasen / Allmost Easter

Deze week wordt er bij LIM gevraagd om `scallops`. En omdat het bijna Pasen is heb ik deze kaart gemaakt:



De ei-vormen uitgestanst met een Multiframe van Nellie Snellen. De randen beïnkt met paarse Memento en witte Colorbox. Met die kleuren ook de eierstempel (merk weet ik niet) en de rand van Lost Coast Designs gestempeld.



De rand is geponst met een M. Steward pons. Daarachter papier van de Action geplakt.
Uit dat papier en wit papier een label met een Double Fun stans van Crealies gemaakt en de tekst geschreven. Helaas is mijn handschrift niet super, maar de boodschap komt uit een goed hart...



Als laatste alles opgeplakt, waarbij de eieren en de label uit verhoogd zijn.

Al met al een kaart waarbij ik lekker heb kunnen combineren in het stempelen en scrappen.

Ik zag dat ik weer een nieuwe volger erbij heb; welkom Aida! Hoop dat ik je kan inspireren en ik kom graag bij jou kijken!



Creatieve groetjes, Gerrina




Deze kaart doet mee bij:
Less is More: Lucky Dip; Use Scallops


16 opmerkingen:

  1. Ik zag de kaart al staan bij LIM. Jij bent snel. Leuke kaart en deze eieren kun je laten staan, ze bederven niet. Fijn dagen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hola Gerrina, fantastic card for Easter season, i love the Martha S. border punch, gorgeous colours and design, well done!.
    Hugs from the windy island

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en idd een leuke combi van stempelen en scrappen, fijne paasdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. An elegant Easter card Gerrina.

    Happy Easter from snowy Cambridgeshire.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty Easter card. The unusual colours make it look so elegant.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke paaskaart, heel mooi
    Groetjes caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart, jj ook een vrolijk Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan weer Gerrina...
    Hele fijne paasdagen gewenst...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, deze eierenkaart Gerrina!

    Goede Paasdagen, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gerrina, your card is just beautiful! Happy Easter!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, Gerrina. Fijne kleuren.
    Vrolijk pasen.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is really pretty Gerrina, the colours are lovely!
    Thanks so much
    Happy Easter!
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi kaartje Gerrina maar wat heb jij me laten zoeken naar de Craft Stamper bij de Craftorij, iedereen heeft zijn best gedaan maar nee helaas de laatste is echt weg: sorry Coby. Heb jij hem lekker gekocht! Ik heb me gelijk op de lijst laten zetten, kan ik niet meer mis grijpen, hahahaha! Veel plezier er mee hoor!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. sweet card gerrina.. love the eggs

    Thanks for joining us this week
    Jen
    "Less Is More"

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina